The Forgotten Ones (2009)

Alternatieve titel: The Tribe

Horror

geregisseerd door Jorg Ihle
met Marc Bacher, Justin Baldoni en Nikki Griffin

Doordat hun boot crasht, komt een groep vrienden terecht in de jungle van een eiland dat niet op de kaart ligt. Hier vallen zij ten prooi aan een kannibalistische vijand die de menselijke evolutie vergeten is.

avatar van back@one
Kennen jullie de zender Zone Horror? Hier past deze film goed thuis.

Lelijk!

avatar van Goodfella1812
vampyrmaiden schreef:

ahum, juist, uitgerekend The Decent is écht heel slecht

Gelukkig dat smaken verschillen!

IMDB 7.4/10 47,397 votes
MM 3.5* 1586 stemmen

En dat is voor een thriller/horror een erg hoge waardering, in mijn ogen ook een zeer terechte waardering want The Descent is een geweldig spannende film. Dit is gewoon een tweederangs prul.

avatar van BlueJudaskiss
vampyrmaiden schreef:

ahum, juist, uitgerekend The Decent is écht heel slecht

Onzin.

Aardig horrortje. Geen speciaal verhaal, ook nu een variant op 'we crashen ergens en hebben amper mobiel bereik'.
Niet speciaal, wel onderhoudend. een mooie 3*

avatar van Noodless
Aardig , meer niet. Ik dacht na 51 minuten wat er nog ging gebeuren, want de indruk was dat het al ver voorbij was. Daarna vond ik de film net wat beter en spannender. Het verhaal zelf stelt niks voor en de personages al helemaal niet. Dus maakte het ook niet uit als er een bepaalde persoon de geest moest geven. Spanning ontbrak op dat moment. Ook redelijk donker gefilmd. Natuurlijk is deze film niet te vergelijken met The Descent qua spanning, sfeer. Die is gewoon veel beter. Deze krijgt een 5/10.

aardig meer niet the Descent is vele malen beter en spannender

avatar van Bandit
Erg voorspelbaar en slechte acteerprestaties.

avatar van mcdaktari
een beetje te flauw als je het mij vraagt

avatar van jumperjack
Zeer matige film, en ik snap er niet veel van!

Ik vond het een prima thriller 3.5*

avatar van 606
Vermakelijke horror film met de nodige spanning
Acteerwerk is ook redelijk
Mooie lokatie alleen begin was saai.

3 sterren

avatar van jeroentjuhhhhh
Waardeloos
Verhaal is debiel, acteerwerk is nog erger.
De 'wezens' zien er lachwekkend uit, de gore is lafjes (Als er al over gore te spreken valt..)
Het einde is slap, geen idee waar het allemaal op sloeg. Script is werkelijk een ramp, alles oogt onnatuurlijk.
Het is allemaal zo leeg, lomp en onorigineel dat het gewoon op geen enkel vlak ook maar een beetje geslaagd is.

[email protected] schreef:
Kennen jullie de zender Zone Horror? Hier past deze film goed thuis.

Lelijk!

helemaal niet met je eens.
ik vond de film geweldig.
heb echt genoten van de canibalen.

en weer een horror die daar echt niet voor door kan gaan. tv-film kwaliteit. leentje-buur gespeeld bij the descent.

avatar van Boeikens
Zwak.

De opening viel nog mee maar de rest.
Niets nieuws, had veel weg van Dying Breed en Blood Monkey, die ook al niet vet waren.
Veel ongerijmdheden, dan zijn de wezens blind, dan zien ze toch, iemand is blijkbaar zwaar gewond maar blijkt dan toch licht gewond enz...
Steeds van hetzelfde waardoor de spanning niet echt meevalt. En de moorden, hiermee de gore, vallen telkens buiten beeld.
Te zwak om een tweede keer te kijken.

Goodfella1812 schreef:

Gelukkig dat smaken verschillen!

IMDB 7.4/10 47,397 votes
MM 3.5* 1586 stemmen

.................. ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt maar ik zie het ander op imdb 4.5/10 459 votes

avatar van Metalfist
Dat bericht is dan ook al van 10 juni 2009...

avatar van Vascago
kakstoel schreef:

Hij heeft het toch duidelijk over The Descent die zo hoog scoort i.v.m. deze film.

avatar van Vascago
Jesus wat een film. Nivo Anaconda 4 of Minotaur. Dramatisch dus. Acteerwerk wat normaal niet van belang is in dit soort films is hier gewoon stuitend. Hadden ze Paris Hilton de hoofdrol gegeven had ze het 100 keer beter gedaan, daar ben ik van overtuigd. De monsters zagen er ook niet uit. Een vage kruising tussen aap en mens met schmink op en de soundtrack was ook al bedroevend. Ik heb een bloedhekel aan van die MTV muziek en dat past toch ook niet bij een horrorfilm

avatar van voomzap
Oppervlakkige prullenbakfilm van een heel bedenkelijk niveau. Bovendien een belediging voor de liefhebber van dit genre.

avatar van Dawn93
Boeikens schreef:
Zwak.

De opening viel nog mee maar de rest.
Te zwak om een tweede keer te kijken.

Helemaal mee eens.

avatar van DiDa
Redelijk vermakelijke horrorfilm die toch lekker wegkijkt ondanks het lage budget. De cinematography is oké net zoals de (soms toch ietwat) rustige opbouw. Jammer dat de laatste 30 minuten het Predator gehalte te hoog wordt en de film dan aan kracht verliest.

2.5 ster

avatar van mcdaktari
Onvoorstelbaar ik zag hier ook al een 5 sterren waardering, zeker nog niet veel films gezien!!!! Maar goed smaken verschillen

avatar van mcdaktari
OOOO dat maakt veel duidelijk, ik zag dat hij alleen maar 4,5 of 5 sterren geeft

avatar van lau12345
Tja wat moet ik er van zeggen .
Als je geen films meer hebt kun je hem bekijken .
2 * .
Voor de moeite .

[quote]Mutsaers78 schreef:
Geen speciaal verhaal,
ook nu een variant op 'we crashen ergens en hebben amper mobiel bereik'.

CaptainTwisted
Bah Bah Bah, wat een sterk begin. En wat kakt deze film dan in zeg. En kom op he, geschminkte apen! Je moet toch wel wat beters verzinnen dezer dagen. Slechte bagger. 1* voor het toch redelijke begin.

avatar van JustMike
lijkt een beetje op de descent, maar een slechtere versie

avatar van Elineloves
We have seen it all before. Het begint inderdaad best oké, maar daarna denk je dat je naar een slechte rip-off van een andere film zit te kijken.
Nee, The Tribe deed het 'm voor mij niet.

avatar van TimZor
Zeer slechte nep en lachwekkende monsters ! ! ! voor de rest gewoon een zwakke horror met inderdaad wat decent elementen al kan je dat ook weer niet helemaal vergelijken. Maar deze zal ik zeker niet snel aanraden haha

avatar van DjFrankie
DiDa schreef:

2.5 ster

Precies de goeie recensie gegeven en dan monsters zouden niet misstaan in Slipknot. Wel vermakelijk.

avatar van Pkunk
Omdat ik Jewel Staite zo leuk vind heb ik extra m'n best gedaan het leuk te vinden, maar er was gewoon niets aan.

avatar van SPT
SPT
Vond het lang geen onaardige film. Meestal is horror die op MM niet veel meer dan 2 sterren scoort echt niet om aan te zien, maar dit was qua verhaallijn en acteerwerk best kijkbaar.