Clean Break (2008)

Alternatieve titel: Unnatural Causes

Drama / Thriller

geregisseerd door Robert Malenfant
met Tara Reid, Colm Meaney en Angus Macfayden

Matt (Angus Macfadyen) verdenkt zijn vrouw en zakenpartner Julia McKay (Tara Reid) van het hebben van een affaire. Hij draait helemaal door en besluit dat ze vermoord moet worden. Al snel wordt haar dood bevestigd, maar dan krijgt Matt spijt en pleegt hij zelfmoord. Alhoewel, het begint er steeds meer op te lijken dat Matt vermoord is. Julia is daarentegen nog springlevend omdat haar executie in scène is gezet. Alleen is ze nu haar leven geen moment meer zeker.

Duitse poster?

jaspertje3 schreef:
Duitse poster?

Er is al een pm onderweg.
Ik denk een schoonheids foutje.

avatar van stephan73
Is nu inderdaad verbeterd! Foutje van mij!

Raffael77
Aardige film. Leuk einde. Tara komt wel veel ouder over nu.
Maar het acteer werk isniet echt super.

Goeie film met een goed verhaal, echter niet uit 2008 maar m.i. uit 1999. Goede intrige, goed gespeeld en met een veraasend slot.

Ik heb mij geen moment verveeld!

avatar van edjekdetje
Goeie film, op alle fronten (acteren, plot, montage, vertolking naar beeld). Verrassend einde, inderdaad. Zeker omdat tot het einde niet duidelijk is wie bij wie hoort en wie er achter Matt's moord zit.
Ook ik heb me geen moment verveeld.

avatar van grandpa
als je echt niets anders te doen hebt
kun je deze gaan kijken
zwak script, rammelt aan alle kanten, zwak geacteerd, wannebee acteurs
het eind maakt nog iets goed

geen idee hoe iemand daar 4 of 5* voor kan geven

Heb deze film echt met moeite afgekeken verhaaltje zat opzich best leuk in elkaar maar echt spannend werd het nooit.. Einde maakte deze film voor mij nog enigzins te pruimen. Acteerwerk was erg karig en kwam allemaal wat cheap over! Leuk voor bij de Blokker in de grabbelbak

avatar van Hoodini
wat een slechte film... Had er echt veel meer van verwacht maar dit was echt een teleurstelling! Het verhaal slaat werkelijk helemaal nergens op en aan het einde heb je het gevoel dat je de film voor niks hebt zitten kijken... Voor mij maakt het einde zeker niets goed, had het namelijk al lang verwacht dat het zo af zou lopen. Enige interessante wat ik gezien heb waren de trailers!

avatar van Ché Cliché
Tara Reid was al een verschrikking van een actrice, maar begint nu ook knap lelijk te worden. Wat een afknapper.

Matige film...wel redelijk in elkaar gezet, einde komt toch onverwachts voor mij.

Had er meer van verwacht. Einde maakt niet veel goed..

Tara vond ik ook maar slecht acteren, helemaal in die auto met dr gegil.

Ja Tara acteerde erg vervelend, erg schreeuwerig en nep, erg gespeeld dus. Ook de rest van de acteurs vond ik slecht, alleen de rechercheur (niet die Alarvo maar die ander) was nog wel redelijk.
Nergens werd het spannend, en dat hoor toch wel bij zo'n film met intriges ed te zijn.

avatar van tal1b
slappe hap, en irritant, heb hm na 15 min maar uitgezet.

dit is niet een goede film geeft hem een 2 , heb het einde niet gehaald een echte b film met een gast die schuldig is aan over acting en een broer die zo maar zonder echt een goede reden voorstelt aan zijn broer dat die zijn vrouw moet vermoorden ..bagger

een zwakke film maar, heb hem toch helemaal uitgekeken omdat de verhaallijn me toch op een of andere manier de motevatie gaf om hem af te kijken.

Dat dit soort films tegenwoordig nog gemaakt worden zeg...
Acteerprestaties van Tara zijn dramatisch slecht - vooral die scene in de auto - dat ze zogenaamd bang is...???? Janken met de pet op!

't verhaal is ook al niet om over naar huis te schrijven - kortom - lekker laten liggen.

avatar van RickZ
Redelijke TV-thriller.
Spanning is er nauwelijks want de plot zie je toch wel een beetje aankomen.
Tara speelt niet al te best maar mag er nog steeds zijn.

avatar van cafe1900
Ik heb het idee dat ik deze film al op de Duitse TV heb gezien, kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is? Dan ga ik hem niet voor niets huren. Volgens mij is het trouwens ook 'n Duitse film.

Deze poster hoort niet bij deze film.

avatar van 606
Takada schreef:
Deze poster hoort niet bij deze film.

Inderdaad, heb het aangepast.

avatar van Decec
Een redelijke dramafilm...
Redelijk verhaal...
Redelijk acteerwerk...
Redelijk achtergrond muziek (Dolby Digital)...
Minder mooi HD kwaliteit...
Geen moeite waard...

avatar van Oliveri
Ben een van de weinigen hier die van deze film genoten heeft. Lekkere vlotte wegkijker en ik heb me totaal niet gestoord aan de acteerprestaties, integendeel.

avatar van DragQueen
Zeer matige Thriller, die rammelt aan alle kanten. Het script is inspiratieloos te noemen. Ook het acteerwerk stelt erg teleur, al doet Tara Reid nog een beetje haar best. 2 Sterren.

avatar van erpunited
Matige thriller. Slecht geacteerd. Voorspelbaar.

Matige film met (op Macfayden na) erg zwak acteerwerk. Verhaal is niet al te indrukwekkend en de climax is ook niet verrassend te noemen.

avatar van Gang_Star
Zeer matige thriller waar wel meer uitgehaald had kunnen worden. Nu is de uitwerking voornamelijk geen moment spannend en lijkt de gehele film meer een drama film dan een thriller.