Keeping Up with the Steins (2006)

geregisseerd door Scott Marshall
met Jami Gertz, Jeremy Piven en Daryl Sabara

Tiener Ben staat op het punt zijn bar mitzvah te vieren en daarmee toe te treden tot de wereld der volwassenen, wat hem behoorlijk benauwd maakt, evenals het geplande feestje door zijn vader. Ben's enige hoop is zijn excentrieke grootvader die de dag wat draaglijker zou kunnen maken.

Trailer: http://www.apple.com/trailers/miramax/keepingupwiththesteins/trailer/

Lijkt me wel een leuke film! Zal wel niet boordevol inhoud zitten, maar kan best vermakelijk zijn!

Braaf familie entertainment die hier en daar voor een lach zorgt maar bovenal doorsnee en middelmatig is. De acteurs zijn best aardig, maar de film is te cliché om echt te kunnen boeien.

niet erg goede film zoals Leno zegt: af en toe zorgt de film voor een lach.
2 sterren

avatar van Die Hard,Willis
Heel erg soms heb ik een kleine glimlach op mijn gezicht gehad maar voor de rest is het geen originele film en het acteerwerk is ook al niet te best en voor de rest waren sommige scenes grappig..
Matige film dus die niet iets interessants heeft mee te brengen.

avatar van maerk
Niet erg bijzonder maar wel een geinig filmpje. Er zitten een aantal leuke grappen in de film. Dat jochie van Spy Kids en die opa waren grappig. Maar aan het einde wordt de hele film om zeep geholpen door dat Amerikaanse gedoe . Iedereen veronschuldigt zich, er is weer een grote happy family iedereen lacht op zo'n scheve manier, en dat met zo'n irritant mierzoet muziekje op de achtergrond.

0,5* aftrek voor dat.

smeuye112
Ik heb de film gezien en het is een leuke familiefilm. Het draait allemaal om jaloezie. In deze film zit de moeder van Raymond uit serie "Everybody loves Raymond" En raad eens? Ze gedraagt zich ook hetzelfde. Voor de rest een film om van te genieten.

avatar van missl
opa maakt veel goed in deze film, wat een grappige/ leuke man.
jammer van het einde, te zoet.

avatar van Aapje81
Waardeloze film die zo slecht is dat ik er misselijk van werd. Van mij mag deze met stip de flop 100 in.
Zwaar ondermaats op alle fronten.

avatar van b00ts
Pfffff.... dat dit hier op dit moment bijna drie sterren scoort. Ik had nog even de hoop dat het leuk zou worden toen opa mee ging doen, maar helaas. Een hele ster.

avatar van Phantasm
Film met wat hier en daar wat leuke grapjes, dan heb je het ook wel gehad.

Middelmatige flauwe en saaie film