ad

Geregisseerd door: James Mottern

Met onder meer: Michelle Monaghan, Nathan Fillion en Benjamin Bratt

Releasedatum: 24 april 2008

Over Trucker

"Some Things in life you can't leave behind"

Een vrouwelijke vrachtwagenchauffeur heeft een 11-jarig zoontje van wie zij vervreemd is geraakt. Wanneer zij hem noodgedwongen in huis moet nemen, staat haar zorgenloze leventje ineens op z'n kop.

image

avatar van Bubblez

Bubblez

Ik kreeg een Oscargevoel bij de trailer. Niet zozeer voor beste Film (want die lijkt me sowieso niet zo geweldig), maar het zou goed kunnen dat Michelle Monaghan hier iets voor gaat verdienen...

avatar van Jessel

Jessel

Jezus, eindelijk weer is een film met een goed einde!

Was ik wel weer is een keer aan toe!

De film op zich is niet denderend, maar ook niet slecht!

Daarom een *3.0

gauke

Realistisch overkomende en qua emotie oprechte werkende klasse roadfilm over een vrouwelijke (macho) trucker die belust op geld was. Alhoewel het verhaal op zichzelf niet nieuw was werd bij aanvang m'n interesse onmiddellijk gewekt door de korte zogenaamde anonieme seksscène. Jammer dat de film op een gegeven moment (een neerwaartse spiraal) omsloeg naar een te routinematige moeder-kind hereniging.

avatar van Delta65

Delta65

Het is vast een goeie film enzo, maar vooral erg saai.