The Love Guru (2008)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Duitsland

geregisseerd door Marco Schnabel
met Mike Myers, Jessica Alba en Justin Timberlake

Pitka is in India opgevoed door goeroes, maar wanneer hij volwassen is verhuist hij naar Amerika om carrière te maken in de wereld van het spiritualisme. Zijn onorthodoxe methoden worden echter op de proef gesteld, wanneer hij hockeyspeler Darren Roanoke moet herenigen met zijn vrouw, die hem verliet voor een rivaliserende sporter.

film ooit s halverwege afgezet

avatar van Richard_Voorhees
Gisteren bekeken en ik kon er toch wel smakelijk om lachen. De typetjes zijn verschrikkelijk fout (vooral Mike Myers en Justin Timberlake), de dialogen zijn enorm slecht en de humor is erg flauw. Toch had de hele film zo'n 'zo slecht dat het weer leuk word' gehalte, waardoor ik hem toch best vermakelijk vond.

Kwartier gekeken en afgezet, vreselijk ongrappig. Als ik hem langer had gekeken kan ik me weinig anders voorstellen dan dat ie een 0,5 had gekregen. Pijnlijk onleuk.

avatar van m1701
Soms grappig maar over het algemeen een flauwe "Mike Myers" film.
Vond "mini me" en Justin Timberlake erg leuk spelen, had Justin niet herkend! Verhaal niet bijster bijzonder, leuk voor een xtje

Er waren best wat zaken die me stoorden zoals o.a. de ijshockey-verslaggevers, vreselijke humor bij momenten, ...

Het was gewoon vrij slecht.

Toch nog 1,5 (uitkijkbaar voor een keertje en de woordspelingen vond ik ook wel leuk).

avatar van DragQueen
Niet erg bijzonder deze film, maar hij levert toch af en toe wel momentjes op, waar je om kunt lachen. verder leuke rollen van meyers, alba en timberlake. 2,5 ster.

avatar van movie acteurs
Slechtste film van 2008? Dat niet, maar het komt in de buurt.
Dit is een mislukte komedie film met Mike Meyer in de hoofdrol. Dit is niet bepaald leuk en het typetje van Meyer kwam ook niet bepaald goed uit de verf. Het is ook zo dat je het na een paar grappen wel gezien hebt. Met zijn 87 minuten duurt de film ook niet te lang. Maar dit had denk ik toch wat korter gemogen. 1,5.

Een gewoon komedie filmpje. Je kan af en toe wel eens lachen.

avatar van devidia
rotslecht

avatar van lucdecoster
devidia schreef:
rotslecht

Ik geef dit 1 ster omdat er een paar liedjes gezongen worden. Eén van de slechtste films die ik ooit gezien heb.

avatar van g_unitboy
Geweldig grappig

Zo slecht

avatar van boozebelly
Onvoorstelbaar...

avatar van dualcia
Wat een wanproduct. Ik vond werkelijk niks grappig aan deze film en dan had het verhaaltje nog best aardig kunnen zijn.

*0.5

avatar van MrLee
Net toch maar een keer op TV gekeken, helemaal niet slecht als je van zijn humor houdt, heb me kostelijk vermaakt

avatar van pooper
wat slecht.

avatar van jellie119
vond dit niet de beste film die ik heb gezien...

2,0 *

Met wat biertjes op is deze film prima te pruimen. Het ging natuurlijk helemaal nergens over, maar ik heb toch goed kunnen lachen bij deze film. Inhoudloos kan ook leuk zijn.

Nickske1912 schreef:
Met wat biertjes op is deze film prima te pruimen. 3,5*

Maak daar maar van "Met heel wat biertjes en drugs is deze film prima te pruimen".

avatar van ibendb
Working 9 to 5!

De openingsscène deed mij al heel hard lachen. Ik had het gevoel dat dit best een leuke film ging worden. Maar dit werd het niet. De film was erg voorspelbaar en het verhaal is ook niet erg speciaal. Mike Myers is best leuk, maar Verne 'Mini-me' Troyer stal voor mij echt de show. Met zijn kleine bureau'tje en zijn fake hartaanval. Geweldig! Maar de film had voor de rest flauwe humor en matige acteerprestaties. Erg jammer. Justin Timberlake was totaal niet te herkennen en ik weet nu nog steeds niet welke rol hij speelt, maar dit moet ik zelf doorhebben bij volgende de kijkbeurt(en?). 2,5*

De slechtste film ooit

avatar van Timothyvdmeer
The Man ---> The Legend.
Ach ik kan deze film wel waarderen. Heerlijke onzin.

avatar van frolunda
In één woord VERSCHRIKKELIJK

Inderdaad, na een kwartier blègh @ deze film, maar alles beter dan dat flutprogramma:
Uitstel van Executie (ieuw! hoe verzinnen ze het) dan maar met smart wachten op vrijdag:
maar liefst 2 films met Ethan Hawke! Nice

Ehm, al het goede komt in drievoud, toch?

avatar van misterdhdh
vond dit nog wel een vermakelijke film, al moet je er wel voor in de stemming zitten. ik ben zeker van dat wanneer ik niet in een goede bui was, deze film ook wel slecht en flauw zou vinden. vooral de leuke woordspellingen en het kleine mannetje maken deze film leuk. ook af en toe leuke muziek tussen, en geslaagde grappen en ik heb me weer geamuseerd. Ben wel een fan van Myers. het laatste halfuur vind ik de film wat minder, met natuurlijk het voorspelbare einde.

3/5

avatar van Kind.of.human
Snap er niets van. Vind het een geweldige film. Heb 'm in de bioscoop gezien, en daarna nog 2 keer op dvd en op tv. Het is volgens mij (bedoeld als) een volledige over-the-top parodie op een heel scala aan films, en als je het zo bekijkt, is het volgens mij heel goed te doen. Oke, de humor is hier en daar wel erg flauw, maar er zitten ook echt goeie grappen bij. Het piep-piep-piep bij het achteruit rijden van het vliegend tapijt, echt geweldig.

Misschien kan ik mike myers' humor gewoon goed hebben. Hij is voor mij een beetje als Roger uit american dad (ben megafan van Roger). Bovendien: als ik myers zie acteren, moet ik altijd denken aan (films met) rob steiner, en myers acteert zoveel beter en leuker dan rob steiner ooit zal doen.

Belachelijke film die mij veel doet denken aan Scary movie , Epic Movie en shit nee niet mijn stijl van Komedies geef mij maar Bad neighbores

avatar van renzoroy
Kind.of.human schreef:

Rob Steiner?? Ik denk dat je Rob Schneider bedoeld, Mike Myers zijn humor is heel leuk in de wayne's world en austin powers films, maar in deze crap glimlach je misschien 2x en that's it. Ook niet zo gek dat na deze film Myers zijn carriere aardig voorbij was. Klein rolletje in inglourious bastards en een 4e shrek film en toen was het wel aardig stil... Hopelijk komt die ooit nog eens met een 4e Austin Powers film waar al 15 jaar over gesproken wordt.

avatar van Kind.of.human
renzoroy schreef:

Rob Steiner?? Ik denk dat je Rob Schneider bedoeld ...

Je hebt gelijk, Rob Schneider, excuus