The Love Guru (2008)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Duitsland

geregisseerd door Marco Schnabel
met Mike Myers, Jessica Alba en Justin Timberlake

Pitka is in India opgevoed door goeroes, maar wanneer hij volwassen is verhuist hij naar Amerika om carrière te maken in de wereld van het spiritualisme. Zijn onorthodoxe methoden worden echter op de proef gesteld, wanneer hij hockeyspeler Darren Roanoke moet herenigen met zijn vrouw, die hem verliet voor een rivaliserende sporter.

A.v.D.
Zelfs mijn kinderen zijn bij de film weggelopen..... Waardeloos...

avatar van Car-freak
Moet je na gaan!

deze film verdiend minimaal 4 sterren !:D

ik heb me echt helemaal kapot gelachen, wat een humor !

Mike Myers in topvorm ! SUPER!

avatar van RodneyS
Heel heeel flauw. Redelijk vermakelijk, af en toe moeten lachen, maar over het algemeen heel vervelend. Waardeloos verhaal ook. Download deze film maar, bios is het echt niet waard in mijn ogen. Download je hem heb je toch nog wel gezellig avondje thuis denk ik.

zeer slecht ,1x gelachen,toen ik hem aflegde , zelfs niet het downloaden waard

avatar van Livefree70
Deze film begint erg sterk, en laat zien waar het de meeste mensen uiteindelijk om te doen is (geld). Na het sterke begin zwakt hij echter af en kan zelfs "eyecatcher" Jessica Alba hem niet redden. Jammer, er zitten echter nog wel een aantal grappige momenten in, die de avond op de bank kunnen redden, het geld voor de bios zou ik ergens anders aan besteden.

avatar van ken1976
ik ben niet zo een grote fan van Mike Myers , maar ik moet toegeven dat ik hem in Austin Powers wel grappig vond.

Het begin begon zeker goed, maar naarmate de film vorderde , gleed de humor regelrecht de afdaling in!! Je kreeg teveel vergelijkingen met Austin Powers ( dus niet meer zo orgineel) en de grappen werden te flauw!
Het verhaal is te cliche!
Die kleine dwerg (mini-me) begon op een gegeven moment te irriteren, hij valt wel 10 keer in de film! Justin Timberlake deed het aardig maar ik zie hem persoonlijk meer in aktiefilms.

Kortom ik kom niet verder dan 2 sterren!!! en die 2 sterren gaan dan ook duidelijk richting Jessica Alba want dat blijft zeker altijd een genot om naar te kijken, zowel akterend en als plaatje!!

We hebben hier echt in een deuk gelegen.
Als je van humor houd moet je deze echt gaan zien!

avatar van markie1978
Wat doet Ben Kingsley in deze film???? Hij hoort niet in dit soort waardeloze films, hij heeft te veel klasse. Van Jessica Alba snap ik het ook al niet, zij kan beter in haar badpak paraderen net als in Deep Blue. Ja van Mike Myers zijn we deze flauwe en irritante comedies wel gewent. Uit principe ga ik deze film niet kijken, Mike Myers is geen acteur voor mij.

Pastichio Rocker
markie1978 schreef:

Ben Kingsley zit in zoveel troep joh. A Sound of Thunder. Bloodrayne etc.

markie1978 schreef:

Geef uit principe ook je mening hier dan niet over de film als je hem toch niet gaat zien.

deTuinman
neighbor schreef:
We hebben hier echt in een deuk gelegen.
Als je van humor houd moet je deze echt gaan zien!

is humor zoiets simpels dan?

Ben Kingsley zit in zoveel troep joh. A Sound of Thunder. Bloodrayne etc.

je vergeet Thunderbirds, The Last legion

avatar van J. Courbois
Ik kan niet oordelen, maar de recensie van vandaag in De Telegraaf was vernietigend over deze film... Ga hem zeker niet zien in de bios...

avatar van iggybiggie
markie1978 schreef:
Uit principe ga ik deze film niet kijken.

Ik vind het wel een coole beslissing. Ik sluit me bij Markie aan. Ik ga me toch niet vrijwillig de poep in het gezicht laten smeren en er nog voor betalen ook?

Ach,smaken verschillen!!!
Wij vonden hem wel goed.

slechte film, geen komedie te noemen

avatar van Rarara
gruwelijk slechte film zeg ik als austin powers -fan. Wat er mis mee was mag joost weten. Gauw vergeten en hopen dat Mike Myers nog een kans krijgt zich te revancheren.

avatar van Destralak
Ik heb alle Austin Powers-films gezien en vond ze fantastisch, maar deze film viel me gruwelijk tegen.
Ik kon mezelf er niet toe zetten deze film af te kijken. Dit terwijl het een prachtige cast is.

avatar van J. Courbois
Deze film koop ik dus geen eens voor 1 euro... wat een recenties zeg, als je deze dus beloont met een 4,0 ben je dus echt van een andere planeet!

wat een waardeloze film, zonde van mijn tijd.

avatar van Dion
Slappe humor,niks vergeleken met de Austin Power films af en toe wel gelachen, vond de verwijzing naar Wayne's World wel grappig in die auto, nee geen hebbertje deze fillum

Lad
Er zitten een paar grappige momenten in, wisselvallige film naar mijn mening.

Wel amusant voor zo'n avondje...

Zeer flauwe film, Austin Powers was nog leuker.
1.5

avatar van bigbudda
oke, sommige zieke mensen zeggen hier dat als je van humor houd dat je dit moet zien, hebben jullie wel ooit een echte comedy gezien? you dont mess with the zohan of superbad, dat is humor, dit was gewoon zoooo saai, ik heb geen 1 keer moeten lachen behalve helemaal op t laatst (om een blooper/outtake)
normaal is mike myers geweldig, vooral in austin power, maar deze rol had hij echt niet aan moeten nemen.. en er zitten ook nog goede acteurs en sterren in, maar allemaal deden ze het waardeloos, dat is ook niet gek met zo'n script, het begon saai werd saaier, en het einde was gwoonweg dom en idioot. de film probeerde grappig te zijn, maar ik kon echt nergens om lachen, dit is de saaiste ''comedy'' van het jaar. iedereen kan zo'n dom script schrijven en tienduizende dollars ermee verdienen. wal ge lijk

gozer, waarom zeur je nou over de mening van anderen?
Dat is toch hun mening, als hun het aanraden, moeten ze dat toch lekker doen. Dat zegt nog niet dat jij het goed zal vinden!!
Overigens vond ik het een leuke film, niet spectaculair maar wel vermakend.

Helaas heb ik de fout gemaakt om deze film te kijken. Met Mike Myers verwacht je nog een redelijke film maar dit slaat echt nergens op.

avatar van thomzi50
Inderdaad, bar en bar slecht. Het is ongeïnspireerd, op een paar leuke momenten na (zoals de voice-over!), ik vond het karakter van de hoofdpersoon totaal niet komisch en bovendien herkauwt Myers heel veel grappen uit Austin Powers, maar dan op een een stuk mindere manier. Domper. 1,5*

avatar van RickZ
Komedie met enkele zeer leuke maar ook veel niet-leuke grappen. Als je Mike Myers leuk vindt wel een aanrader, anders overslaan.

avatar van N_SANE
Waardeloos, wat een tijdverspilling!
Samen met een vriendin zat ik te twijfelen tussen The Love Guru, Zohan en Superhero Movie. We kozen uiteindelijk voor The Love Guru en hadden er echt flink spijt van. Tijdens de film gingen veel mensen steeds weg en ook wij zaten nog te twijfelen maar hoopten dat het allemaal beter zou worden (maar helaas ..).

Alleen de laatste dans was nog te pruimen met Alba en alleen daarvoor de halve ster:

avatar van SarahSkandar
Het ging wel... 3*