Problem Child (1990)

Komedie / Familie

geregisseerd door Dennis Dugan
met John Ritter, Jack Warden en Michael Oliver

Een getrouwd stel dat geen kinderen kan krijgen adopteert de zevenjarige Junior. De jongen blijkt echter een afkeer van orde gecombineerd met een ziekelijk gevoel voor humor te hebben, wat leidt tot overlast bij iedereen die in zijn buurt komt.

avatar van niethie
Capablanca schreef:

Aan dergelijk commentaar heeft een collega-filmliefhebber in mijn ogen niets. Jammer!
Waarom niet?

avatar van jeroentjuhhhhh
Schijtirritant kind en John Ritter als cuck. Oh 90's...

avatar van Alexander1900
Vroeger heb ik deze film zo vaak gezien, maar het blijft nog steeds een vermakelijke film mede door dat vervelende k*t joch.

avatar van ChrisM
Jeugdsentiment

avatar van Shadowed
Jemig.

Wat een irritant ventje is dat zeg, die Michael Oliver. Dat ventje blijft ook letterlijk de hele film lang vervelend. Die vervelende piepstem, en daarnaast door iedereen om hem heen zeer flauwe geacteerd. Begon nog zo hoopvol..

De film kent geen enkele geslaagde grap en is in het algemeen pijnlijk om te zien. Dat ventje is bloed irritant en echt zo'n type dat je gelijk wil wurgen. Dat de ouders het nog zo lang volhouden met dat ventje op de set. De film is flauw en zelfs voor kinderen bedenkelijk.

Een van de slechtste een meest belachelijke films die ik ooi heb gezien. Er was geen moment waarvan ik dacht, nu is het wat beter. Geen goed acteerwerk, het enige wat er eigenlijk nog over is is de wel goed gekozen locatie. Maar daar letten kinderen natuurlijk helemaal niet op.