Problem Child 3: Junior in Love (1995)

geregisseerd door Greg Beeman
met William Katt, Justin Chapman en Sherman Howard

De kleine duivel 'junior' wordt gedwongen om meer met andere kinderen te doen. In dit geval ook ....dansen!! Bweeh! Maar toch blijkt het plan van pa te werken. Junior wordt al snel verliefd op de altijd mooie en populaire Tiffany. Maar hoe komt hij in de buurt? En wat moet hij doen om zich voor haar te winnen?

heb er maar 2 woorden voor over "Schandalig slecht".

Deel 2 was al heel erg triest maar dit deel bewijst dat het zelfs nog erger kan.

Inderdaad de minste van de 3, maar blijft voor mij leuk vermaak.

avatar van Woutrr
belachelijk slecht!
met de nadruk op... allebei

avatar van Fazcinating
Vreselijk, hopelijk komen er niet meer delen.

Haha, aandachtvrager

ik heb 1 woord briljant

Haha, dat met die beugel was wel lachen xD

voor de rest crap.

avatar van Inwen
DwazeHarry schreef:
ik heb 1 woord briljant

Precies!

Als je met je ogen dicht kijkt en het geluid uit zet.
Alleen dan is de film uit te houden.

DwazeHarry moet je niet serieus nemen waarschijnlijk heeft hij de film niet eens gezien en geeft hij gewoon 5 punten om reacties uit te lokken. Zijn naam "Dwaze" zegt al meer dan genoeg over hem.

avatar van LDeVries
echt een verschrikellijke film, het deed pijn aan mijn ogen.

avatar van Reinoir
Er zijn 214 stemmen, dat verast me. Z'n film ben je toch niet benieuwd naar?

avatar van m1701
dit is echt de meest slechtste film ever!!!!

zo ontzettend irritant kereltje!
het verhaal slaat ook al helemaal nergens op

deze film zou op 1 moeten staan zo slecht

0,5* dan maar,. minder kan ikhelaas niet geven

Inwen schreef:

Precies!

Als je met je ogen dicht kijkt en het geluid uit zet.
Alleen dan is de film uit te houden.

lol

avatar van DragQueen
Deel 1 en 2 vind ik al vrij irritant. dus hier ga ik niet veel woorden aan vuil maken. een overbodig vervolg van dramatisch slecht niveau. 0,5 ster.

avatar van iris.vessem
nog nooit gezien... en of ik dat wil>??

dit kan toch niet serieus bedoeld zijn... die cover alleen al

Ik houd sowieso niet van dit soort onzin-films als home alone/problem child. Maar deze troep slaat echt alles.

De kleine duivel 'junior' wordt gedwongen om meer met andere kinderen te doen. In dit geval ook ....dansen!! Bweeh! Maar toch blijkt het plan van pa te werken. Junior wordt al snel verliefd op de altijd mooie en populaire Tiffany. Maar hoe kom je in de beurt? En wat moet je zeggen?

Raar typfoutje.

avatar van clockwork72
ik denk dat ik deze film ga downloaden.....

avatar van movie acteurs
Het slechtste deel van Problem Child. Vroeger vond ik deze film erg leuk. Zoals de stukjes met de tandarts en de Hockey wedstrijd. Maar nu vind ik deze film erg min. Maar alsnog 1,5 omdat ik ergere films heb gezien. En omdat Gilbert Gottfried het nog wel grappig speelde.

avatar van Stephanovic
DragQueen schreef:

Mag ik vragen waarom je het jezelf dan aandoet deel 3 te kijken?

avatar van pooper
butt film.

avatar van PascaL
zat toevallig in een box .. heb hem naar 15 min uitgezet..

avatar van Phantasm
Dit is wel de allerslechtse die erbij zit, vervelend en flauwe grappen.

avatar van Gang_Star
Waar het niveau van de eerste 2 delen al zwaar ondermaats was, daar doet dit deel nog een schepje bovenop. Vertolkingen zijn erg slecht, en de humor is flauw en geen moment leuk.