The Call of the Wild: Dog of the Yukon (1997)

Canada
Avontuur

geregisseerd door Peter Svatek
met Rutger Hauer, Richard Dreyfuss en Bronwen Booth

Ooit was de hond Buck een vertroeteld huisdier, totdat hij wordt gestolen en doorverkocht aan een hondenslede koerier. Ploeterend door de Canadese sneeuw, vecht Buck voor zijn leven. Na een gevecht met een andere sledehond, vlucht Buck de ijzige bossen van Canada in.

avatar van kirk douglas
geen slechte film hij herinnerde me wat aan white fang alleen is deze film behoorlijk hard. verschillende mensen en honden komen om het leven in het ijskoude landschap.maar de film heeft ook enkele vrolijke stukken. de honden zijn goed getraind en hauer speeld ook weer eens erg goed.

Haalt niet het niveau van White Fang en het ontbreekt aan spanning en avontuur, echter maken de mooie beelden van de ijzige Canadese bossen deze wel het kijken waard.

avatar van Decec
Nee zeker geen slechte film, leuk avontuurfilm