What Happens in Vegas (2008)

3,15 (2047)
2047 stemmen

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Tom Vaughan
met Cameron Diaz, Ashton Kutcher en Queen Latifah

Twee vreemdelingen ontmoeten elkaar in Las Vegas. Als de twee tijdens een feestje stomdronken worden besluiten ze in hun dronken bui te gaan trouwen. De volgende morgen komen ze er echter achter hoe dom ze geweest zijn, maar ze winnen ook de jackpot. Vechtend over wie de jackpot mag hebben groeien de twee dichter naar elkaar toe.

Dick2008
Ik dacht ik zou deze film toch maar eens bekijken. Dit is meer vanwege Ashton Kutcher waarvan ik nu inmiddels wel wat aardigs heb gezien maar ben bepaald geen fan van Cameron Diaz. Wat dat betreft zijn er leukere hedendaagse actrices. Had net zo goed niet kunnen kijken, verre van leuk eerder vervelend, druk en rommelig. 1.0.

avatar van Roger Thornhill
Misschien niets bijzonders, maar Diaz en Kutcher zijn volleerde komedie-acteurs, ze hebben een mooie chemie samen, en de bijrollen zijn soms nog leuker dan de hoofdrollen (met name Rob Corddry als best friend Hater). Bij de scène nà het einde (de flashback naar de huwelijksceremonie) schoot ik in een lachkramp, en de manier waarop Kutcher vast wat aan de afwas doet levert een extra halve ster op.

Vanavond op tv 20.30 uur SBS6

Alleen al de bloedmooie Cameron Diaz in Vegas in ultrakort kleedje is 3 sterren waard. Maar toch kijkt deze romantische komedie lekker weg en is vooral de manier waarop mannen en vrouwen elkaar de duvel proberen aan te doen en elkaar proberen in de val te lokken vaak humoristisch. Weliswaar is die humor soms heel platvloers (popcorn met balzaksmaak...) en zie je het einde al van mijlenver aankomen en spelen Kutcher en Diaz grotendeels op automatische piloot, toch 2,5*

avatar van Noodless
Leuke romantische komedie, weliswaar vol clichés, maar vermakelijk om te zien hoe Diaz en Kutcher elkaar de das om doen en dat levert toch wel een aantal humoristische dialogen en scènes op. Daarbij leuke bijrollen, vooral Rob Corddry is hier in zijn sas. Vermakelijk filmpje ! 6/10

MaartenTuinstra
Leuk verhaal, maar toch niet geslaagd.

Het acteerwerk is te matig en het verloop te voorspelbaar om deze film geslaagd te noemen. Op enkele leuke dialogen na is deze film niet mijn smaak.

avatar van Mr-Mcmovie
Had echt veel meer verwacht van deze prent.

Kutcher en Diaz kunnen zeer zeker acteren maar de film heeft veel te hard dat hollywood tintje er te dik op liggen en ook dat het allemaal eentoning blijft. Had veel grappiger kunnen zijn ondanks het vrij leuk verhaal en de trailer die dat in mijn ogen liet schijnen. Ook een heleboel bekendheid die meestal opduiken in comedy films o.a. Zach Galifianakis,queen latifa,jason sudeikis dus mijn verwachtingen waren mischien veel te hoog voor zo een simpel hollywood romantic comedy filmpje. Ook nog buiten die mensen die ik heb opgenoemt hierboven hebben we Dennis Farina, Treat Williams. Dus qua cast komt de film niets te kort. Alleen jammer dat het zo dun als iets is. 2,0 sterren.

What Happens in Vegas is een film met een flinterdun verhaal. Dit is natuurlijk ook niet waar de films zijn charmes vandaan haalt. Kutcher en Diaz spelen natuurlijk in hun thuisstadion wanneer het op romantische komedies aankomt. De chemie tussen beiden was dan ook geweldig, waardoor de film heerlijk wegkijkt. Door te typetjes wordt het komedie aspect ook geweldig geïmplementeerd (Oh my god, I won a case. I'm the law b*tches! Prachtig.).
Het is zoals verwacht een bijzonder cliché verhaal, maar daar stoorde ik me totaal niet aan.

Al met al een leuk romantisch filmpje met een flinke portie humor erin verwerkt.

avatar van mnrk
How hard can it be?....I know how hard it isn't.

Dit was gewoon een leuke en vermakelijke komedie van Tom Vaughan

Het verhaal is natuurlijk voorspelbaar , maar er zit lekker veel vaart in met soms lekkere flauwe grappen erin...

Cameron Diaz en Ashton Kutcher acteren gewoon prima en vullen elkaar goed in deze film, de overige cast is in orde met toch best wat bekende acteurs ertussen...

avatar van SmackItUp
Een grote cliché met de bekende ommezwaai van de personages, vervolgens de ruzie, met als kers op de taart de making up. Kon het verloop van tevoren al raden. Een paar leuke vondsten houden het verhaal wel draaiende, en heb zelfs een paar keer moeten glimlachen. Diaz helaas weer een natte dweil.

Krappe voldoende.

Leuke film, die vooral geschikt is voor dames vind ik. Vond het zelf wel leuk, maar een beetje over de top en te onrealistisch.

echt een hilarische film.heb zo gelachen.heb me zeker vermaakt.heb hem ook al vaker gezien maar blijf hem super vinden.

avatar van gizzegiz
Al ben ik absoluut geen fan van Diaz; ik wou deze prent toch zien. Helaas vond ik hem niet grappig en enorm voorspelbaar. Wat mij betreft: géén aanrader!