• 8.345.575 stemmen

What Happens in Vegas (2008)

Komedie / Romantiek | 99 minuten
3,15 2.095 stemmen

Genre: Komedie / Romantiek

Geregisseerd door: Tom Vaughan

Met onder meer: Cameron Diaz, Ashton Kutcher en Queen Latifah

Releasedatum: 8 mei 2008

Plot What Happens in Vegas

"Get Lucky"

Twee vreemdelingen ontmoeten elkaar in Las Vegas. Als de twee tijdens een feestje stomdronken worden besluiten ze in hun dronken bui te gaan trouwen. De volgende morgen komen ze er echter achter hoe dom ze geweest zijn, maar ze winnen ook de jackpot. Vechtend over wie de jackpot mag hebben groeien de twee dichter naar elkaar toe.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Dick2008

Dick2008

Ik dacht ik zou deze film toch maar eens bekijken. Dit is meer vanwege Ashton Kutcher waarvan ik nu inmiddels wel wat aardigs heb gezien maar ben bepaald geen fan van Cameron Diaz. Wat dat betreft zijn er leukere hedendaagse actrices. Had net zo goed niet kunnen kijken, verre van leuk eerder vervelend, druk en rommelig. 1.0.

avatar van Roger Thornhill

Roger Thornhill

• 1914 stemmen

Misschien niets bijzonders, maar Diaz en Kutcher zijn volleerde komedie-acteurs, ze hebben een mooie chemie samen, en de bijrollen zijn soms nog leuker dan de hoofdrollen (met name Rob Corddry als best friend Hater). Bij de scène nà het einde (de flashback naar de huwelijksceremonie) schoot ik in een lachkramp, en de manier waarop Kutcher vast wat aan de afwas doet levert een extra halve ster op.

stinissen (crew films & series)

Vanavond op tv 20.30 uur SBS6

avatar van Pacino74

Pacino74

Alleen al de bloedmooie Cameron Diaz in Vegas in ultrakort kleedje is 3 sterren waard. Maar toch kijkt deze romantische komedie lekker weg en is vooral de manier waarop mannen en vrouwen elkaar de duvel proberen aan te doen en elkaar proberen in de val te lokken vaak humoristisch. Weliswaar is die humor soms heel platvloers (popcorn met balzaksmaak...) en zie je het einde al van mijlenver aankomen en spelen Kutcher en Diaz grotendeels op automatische piloot, toch 2,5*

avatar van Noodless

Noodless

Leuke romantische komedie, weliswaar vol clichés, maar vermakelijk om te zien hoe Diaz en Kutcher elkaar de das om doen en dat levert toch wel een aantal humoristische dialogen en scènes op. Daarbij leuke bijrollen, vooral Rob Corddry is hier in zijn sas. Vermakelijk filmpje ! 6/10

avatar van MaartenTuinstra

MaartenTuinstra

Leuk verhaal, maar toch niet geslaagd.

Het acteerwerk is te matig en het verloop te voorspelbaar om deze film geslaagd te noemen. Op enkele leuke dialogen na is deze film niet mijn smaak.

avatar van Mr-Mcmovie

Mr-Mcmovie

Had echt veel meer verwacht van deze prent.

Kutcher en Diaz kunnen zeer zeker acteren maar de film heeft veel te hard dat hollywood tintje er te dik op liggen en ook dat het allemaal eentoning blijft. Had veel grappiger kunnen zijn ondanks het vrij leuk verhaal en de trailer die dat in mijn ogen liet schijnen. Ook een heleboel bekendheid die meestal opduiken in comedy films o.a. Zach Galifianakis,queen latifa,jason sudeikis dus mijn verwachtingen waren mischien veel te hoog voor zo een simpel hollywood romantic comedy filmpje. Ook nog buiten die mensen die ik heb opgenoemt hierboven hebben we Dennis Farina, Treat Williams. Dus qua cast komt de film niets te kort. Alleen jammer dat het zo dun als iets is. 2,0 sterren.

avatar van Malse filmpies

Malse filmpies

What Happens in Vegas is een film met een flinterdun verhaal. Dit is natuurlijk ook niet waar de films zijn charmes vandaan haalt. Kutcher en Diaz spelen natuurlijk in hun thuisstadion wanneer het op romantische komedies aankomt. De chemie tussen beiden was dan ook geweldig, waardoor de film heerlijk wegkijkt. Door te typetjes wordt het komedie aspect ook geweldig geïmplementeerd (Oh my god, I won a case. I'm the law b*tches! Prachtig.).
Het is zoals verwacht een bijzonder cliché verhaal, maar daar stoorde ik me totaal niet aan.

Al met al een leuk romantisch filmpje met een flinke portie humor erin verwerkt.

avatar van mnrk

mnrk

How hard can it be?....I know how hard it isn't.

Dit was gewoon een leuke en vermakelijke komedie van Tom Vaughan

Het verhaal is natuurlijk voorspelbaar , maar er zit lekker veel vaart in met soms lekkere flauwe grappen erin...

Cameron Diaz en Ashton Kutcher acteren gewoon prima en vullen elkaar goed in deze film, de overige cast is in orde met toch best wat bekende acteurs ertussen...

avatar van SmackItUp

SmackItUp

Een grote cliché met de bekende ommezwaai van de personages, vervolgens de ruzie, met als kers op de taart de making up. Kon het verloop van tevoren al raden. Een paar leuke vondsten houden het verhaal wel draaiende, en heb zelfs een paar keer moeten glimlachen. Diaz helaas weer een natte dweil.

Krappe voldoende.

avatar van shrink

shrink

• 1961 stemmen

Leuke film, die vooral geschikt is voor dames vind ik. Vond het zelf wel leuk, maar een beetje over de top en te onrealistisch.

avatar van Supernatural

Supernatural

echt een hilarische film.heb zo gelachen.heb me zeker vermaakt.heb hem ook al vaker gezien maar blijf hem super vinden.

avatar van gizzegiz

gizzegiz

Al ben ik absoluut geen fan van Diaz; ik wou deze prent toch zien. Helaas vond ik hem niet grappig en enorm voorspelbaar. Wat mij betreft: géén aanrader!

avatar van IH88

IH88

“If I could kill someone with my mind right now, it would be you.”

Matig. Ashton Kutcher is sowieso niet mijn favoriete acteur, en Cameron Diaz kiest niet altijd de beste scripts. Beide zijn erg matig, en ze worden in What Happens in Vegas ook niet geholpen door het inspiratieloze en bloedeloze script. Zoals zo vaak in dit soort films zijn de acteurs in bijrollen beter op dreef, en acteurs als Corddry, Sudeikis, Bell en Galifianakis zorgen tenminste voor nog wat humoristische momenten.

avatar van Paranoid_Fish

Paranoid_Fish

Leuke film, niet super, maar leuk.

Bepaalde momenten raakten me wel echt.

Cameron Diaz zie ik graag acteren.

Ashton Kutcher is niet de beste acteur,

maar kan mezelf wel vinden in z'n personage.

avatar van Malse filmpies

Malse filmpies

Topper.

Dit is een filmpje dat ik om de zoveel tijd weer eens opzet, omdat ik er telkens ongelooflijk van geniet. Kutcher en Diaz zijn geweldig binnen dit genre. Met een sterke chemie tussen de hoofdrolspelers en wat leuke grappen door de bijrollen, kan er eigenlijk weinig mis gaan in dit soort filmpjes. Het feit dat het een voorspelbaar filmpje is, heeft voor mij weinig afbreuk gedaan aan de beleving.

avatar van Rafasol

Rafasol

Een typische romantische komedie. Dus je zal er volledig voor of tegen zijn meestal. De gekende cliché's en voorspelbaar einde inclusief uiteraard. Maar ik kan het wel hebben.

Ik vond het wel niet altijd even goed geacteerd, vooral het begin voelde soms wat houterig en afdrammend aan.

Ik moet zelden luidop lachen met films die grappig bedoeld zijn, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Maar kan er wel inwendig van genieten van bepaalde situaties. Sommige dingen zoals gedumpt worden terwijl mensen in huis verstopt zitten voor het verrassingsfeest van de partner, hebben we nu ondertussen wel gezien. Maar is wel een vermakelijke film.

Als je van de gemiddelde film van Jenniffer Anniston houdt, zal dit ook iets voor u zijn.

Ik zit rond de 2,5 à 3 op 5. Zal mijn 2.75 voorlopig naar boven afronden.

avatar van Daan258

Daan258

Allemaal niet heel bijzonder, maar het kijkt aardig weg!

avatar van stratmans

stratmans

Soms wel grappig, soms ook vervelend druk, prettige film

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2087 stemmen

Niet best. Ashton Kutcher en Cameron Diaz heb ik beiden wel eens leuke rollen zien vertolken, maar met de egoïsten die ze hier moeten uitstralen kon ik niet veel. Wat een vreselijk ty-pisch Amerikaanse personages zetten ze hier neer. De twee kibbelen voortdurend en proberen elkaar elkaar het leven zuur te maken, terwijl op de achtergrond hun vrienden zich er ook mee bemoeien... Het werkte allemaal niet op mijn lachspieren. Dat laatste was dusdanig consequent het geval dat het bij vlagen wat ongemakkelijk wordt, met als dieptepunt die therapiesessies. Het eerste uur kwam ik maar moeilijk door.

De formule wordt natuurlijk weer braaf gevolgd, waardoor het niet kan uitblijven dat de twee personages uiteindelijk echte gevoelens voor elkaar beginnen te krijgen. Ondanks dat het zoetsappig en - door het voorafgaande deel - totaal niet geloofwaardig is, is het wel het beste deel van de film. Het kijkt tenminste gewoon weg. Van de hysterische humor moet de film het wat mij betreft niet hebben, dus ik kon het meer waarderen zodra er wat meer op de rem getrapt werd,. Terugkijkend is het echter te schaars om de film de moeite waard te maken.