Qi Lin Zhang (1973)

Hongkong
Actie / Drama

geregisseerd door Ti Tang
met Unicorn Chan, Tina Fei Chin en Han Jae Ji

Lung leeft het vredige leven van een zwerver, maar altijd onderweg zijn, zonder vrienden of zonder toekomst, kan na verloop van tijd zijn tol eisen. Op een dag raakt Lung bevriend met een jonge acrobaat genaamd Tiger en hij aanvaardt de uitnodiging om bij de jongen en zijn moeder te blijven, in ruil voor zijn diensten als klusjesman. Maar de vredige dagen zijn al snel vervlogen, als Tiger een man in het openbaar beledigt. Die man blijkt Wong te zijn, de oudste zoon van de baas van een criminele organisatie. Net op dezelfde dag, probeert Wong een mooi meisje te versieren die deel uitmaakt van een groep reizende acrobaten, maar het meisje wijst hem kordaat af.