Chao Ji Ji Hua (1993)

Hongkong
Actie

geregisseerd door Stanley Tong
met Michelle Yeoh, Rongguang Yu en Jackie Chan

Jessica Yang (Michelle Yeoh) is een politie inspecteur. Haar hulp wordt ingeroepen om te helpen de misdaadgolf in Hong Kong tegen te gaan. Wat zij niet weet is dat de leider van de bende haar geliefde is...

avatar van jackie
Met een grappige kleine rol van Jackie Chan.

avatar van jackie chan
Ik heb deze film nog nooit gezien maar wil hem beslist eens zien

Waarom geen grotere rol van Jackie Chan?
Ik had wel gezien op de trailer dat de vriendin van JC (in supercop 1) wel veel in voorkomt,

Dus nu gaat Michele naar HK,. terwijl deel 1 Chan naar China was.

Nou ik ga zeker een keertje kijken maar ik verwacht niet teveel,

wist niet dat deze beston, heb wel supercop1 dat was toch een vervolg op police story hoort super(cop 2 ook bij de police story reeks??
als dat zo is dan zijn er 7 delen met first strike en supercop 1 en 2 en crimme story bijgerekend

avatar van movie acteurs
Ik wilde deze ook wel eens zien. Iets minder vervolg van Supercop A.K.A Police Sory III, Deze voegt dan ook niet echt iets toe in de reeks van police Story. Niet speciaals op de best grappige rol van Chan na die als vrouw verkleed is. Voor de rest is ie wel grappig en heeft ie wel met goede actie. Een 3,0.