Barbie Fairytopia: Magic of the Rainbow (2007)

Alternatieve titel: Barbie Fairytopia - Magie van de Regenboog

Animatie

geregisseerd door William Lau
met de stemmen van Kelly Sheridan, Andrew Francis en Kathleen Barr

Elina reist met haar pluisbal Bibble naar de Feeënschool in het overweldigende Kristallen Paleis. Daar maakt ze kennis met de andere uitverkoren leerling-feeën. Samen moeten ze de jaarlijkse Lentevlucht aanleren, een magisch spektakel dat de eerste regenboog van het seizoen laat verschijnen. Dat is echter niet naar de zin van de boosaardige Laverna. Ze wil de Lentevlucht verhinderen en Fairytopia in een tien jaar durende, bittere winter dompelen. Dus leren Elina en haar nieuwe vriendjes nog een levensles: "enkel samen zijn we sterk". Maar zijn ze sterk genoeg om Laverna te verslaan en de regenboog tot leven te wekken?