Barbie Fairytopia: Mermaidia (2006)

Alternatieve titel: Barbie en het Magische Vuur

Animatie / Familie

geregisseerd door William Lau en Walter P. Martishius
met de stemmen van Kelly Sheridan, Chiara Zanni en Kathleen Barr

In dit vervolg op Fairytopia, reist Elina naar Mermaidia om haar vriend prins Nalu, een zeemeerman, te redden. Prins Nalu is gekidnapt omdat z'n kidnappers proberen te weten te komen waar zich een speciale bes bevindt die Laverna, de machtigste fee van Fairytopia, maakt, zelfs nog machtiger dan de Tovenares! Het is aan Elina om ze tegen te houden, maar dat lukt haar niet alleen. Ze heeft de hulp nodig van Nori, een koppige zeemeermin die buitenstaanders niet vertrouwt en niets te maken wil hebben met Elina. Het is niet eenvoudig om Nori voor zich te winnen, maar er staan Elina nog veel meer uitdagingen te wachten. Om Nalu te kunnen redden, moet ze misschien wel het grootste offer van haar leven brengen: haar vleugels. Lukt het haar om Nalu te bevrijden, of valt ze voor eeuwig in de handen van Laverna?

Wat kan ik hier van zeggen mijn dochter vond het weer een mooie film
En volgens haar komt er ook een deel drie van

Barbie is leuk!!!! maar in deze film wel erg braaf!!
Maar tot een jaar of 11 zekers een aanrader

voor alle moeders en vaders met Prinsesjes in hun huishouden....kopen dus!!! jullie kleine gekroonde gaat genieten, zeker als ze de 1e fairytopia gezien heeft...eindeloos plezier. (wij hebben 'm al 12 keer gezien) pffffffffff

die laatste was van paps

avatar van rayquaza
wat leuk

avatar van maerk
Leuk voor kleine kinderen.

avatar van TheLionKingFan
Pasgelden met mijn zusje en buurmeisje gekeken
Het enige wat leuk was aan deze film was dat dat beestje (Fibbel?) van die besjes at en toen moest hij jodelen enzo
haha daar geef ik een half puntje meer voor
Maar de animatie blijft en het verhaallijn ook

avatar van skullcandygirl94
vuur onder water?

als ze door de gijzers zwemmen..

avatar van yeahgot2be
hoe heet dat lieve beestje? Bippel of zo??