Barbie: Fairytopia (2005)

Animatie / Familie

geregisseerd door Walter P. Martishius en William Lau
met de stemmen van Kelly Sheridan, Melissa Lyons en Julie Stevens

In het land Fairytopia woont Elina, een mooie bloemenfee die heel graag vleugels wil hebben. Ze woont samen met Bibbie, een eigenzinnige maar lieve pluisbal, in een grote bloem in een magisch weiland. Op een dag wordt Elina wakker en ontdekt ze dat haar bloemwoning ziek is en dat haar feeenvriendjes en vriendinnetje niet meer kunnen vliegen! Ze verzamelt de moed om te helpen en begint aan een fantastische reis op zoek naar Azura, een beschermfee die het probleem misschien kan oplossen. Onderweg ontmoet ze nieuwe mensen die haar moed op de proef stellen en haar de waarde van echte vriendschap tonen. Maar kan een fee zonder vleugels heel Fairytopia redden?

de kids vonden hem weer leuk dus een 3

Diesel
Stem jij voor de kids dan?

avatar van Rianneke_Dan
Ik heb deze samen met mijn nichtjes gekeken en ik vond m wel leuk om te kijken met hun, alleen zou ik deze niet snel gaan kijken...
Maar samen met die jonge meiden is het wel leuk.

Samen met mijn oppaskindje gekeken. Ze was helemaal geobsedeerd door de film. Ik vond het zelfs trouwens ook wel mooie film met goede animatie.

avatar van Linske
ik vond 'm best grappig xD

avatar van jumpstylemovie
Éen van de betere barbies.
Vroeger moest ik er een paar meekjken met m'n zusje maar nu kijk ik ze vanuit beoordelend oogpunt.
Maar wel slecht.

dominion
Verschrikkelijk !

Waarom doe ik het mezelf toch aan om deze filmpjes te blijven kijken .
Heb dit filmpje dus geen enkele moment leuk gevonden.
Echt een film voor meiden en voor mij toch wat te kleurrijk en rozig.

Animatie is toch niet verkeerd maar ook niet mooi en gewoon erg simpel.
Die 70 minuten voelden ook best wel lang aan maar dat komt denk ik omdat ik werkelijk me hier alleen heb aan zitten irriteren en geen enkele ding leuk vond .

Een welverdiende 0,5.