Barbie: Fairytopia (2005)

Animatie / Familie

geregisseerd door Walter P. Martishius en William Lau
met de stemmen van Kelly Sheridan, Melissa Lyons en Julie Stevens

In het land Fairytopia woont Elina, een mooie bloemenfee die heel graag vleugels wil hebben. Ze woont samen met Bibbie, een eigenzinnige maar lieve pluisbal, in een grote bloem in een magisch weiland. Op een dag wordt Elina wakker en ontdekt ze dat haar bloemwoning ziek is en dat haar feeenvriendjes en vriendinnetje niet meer kunnen vliegen! Ze verzamelt de moed om te helpen en begint aan een fantastische reis op zoek naar Azura, een beschermfee die het probleem misschien kan oplossen. Onderweg ontmoet ze nieuwe mensen die haar moed op de proef stellen en haar de waarde van echte vriendschap tonen. Maar kan een fee zonder vleugels heel Fairytopia redden?

avatar van Rianneke_Dan
Ik heb deze samen met mijn nichtjes gekeken en ik vond m wel leuk om te kijken met hun, alleen zou ik deze niet snel gaan kijken...
Maar samen met die jonge meiden is het wel leuk.