Attack of the Killer Tomatoes! (1978)

Komedie / Horror

geregisseerd door John De Bello
met David Miller, Cindy Charles en Sharon Taylor

Na een golf aan meldingen van mensen en huisdieren die aangevallen worden door normaal fruit en groenten, wordt er een speciale overheidseenheid in het leven geroepen om de zaak te onderzoeken.

avatar van eppy
Deze film is een klassieker, 'k heb 'm dan ook als kind vaak gezien en hij hoort bij dan ook in de top tien komische film.

avatar van Beertje45
Er verschijnen wel eens meerdere prullen in het rijtje van het cult museum, maar dit hoort er niet in thuis.

Ongelooflijk saai en oerstom scenario. Is zelfs als onbedoelde komedie totaal mislukt. Had de film op DVD, maar denk dat ik hem ondertussen verkocht heb.

avatar van BlueJudaskiss
Vreselijk, geforceerd grappig doen. Geen sleazy jaren zeventig film met foute scenes, gewoon erg saai.

avatar van Willy Wartaal
Té stom om grappig te kunnen zijn. Inderdaad saai, heb het meeste kunnen bekijken maar ook kleine stukjes doorgespoeld. De grote vraag voor mij is ''hoe hebben ze toen al deze mensen kunnen strikken voor zo'n verschrikkelijke film?''. Op naar de sequel, de enige reden dat ik dit eerste deel heb bekeken eigenlijk.

avatar van alexspyforever
Nou ja misschien was Beast from the Yucca Flats niet eens zo slecht en Monster A Go-Go viel ook nog mee nu ik zoiets belachelijks als dit heb gezien. Ik had geen geweldig verhaal of leuke karakters verwacht. Ook had ik verwacht dat het meer comedy dan horror zou zijn. Nu goed de humor is nog lager dan kleuterniveau. Dat ze zoveel mensen hebben samen gekregen voor dit onding, daar kan ik ook niet bij. Dat ze nu misschien die tomaten nog een gezicht hadden gegeven dan hadden ze misschien nog iets van dreiging maar ook daar hadden ze wellicht geen geld voor. Dat hier nog sequels van zijn gekomen, vind ik pas echte horror en die ga ik ook wijselijk aan me voorbij laten gaan. De halve ster die ik geef is voor de openingssong, die was best catchy.