Running Wild (1992)

Zuid-Afrika
Drama / Avontuur

geregisseerd door Duncan McLachlan
met Brooke Shields, Martin Sheen en David Keith

Een vrouwelijke reporter houdt enorm veel van cheetas en zodra ze bericht krijgt van een man die cheetas in bescherming neemt in Zuid-Afrika, besluit ze naar hem toe te reizen en een verslag te maken van de gebeurtenissen.

prachtige beelden, prachtige muziek... prachtig Afrika

avatar van Ajax&Filmfreak
Als film erg slecht, slecht uitgewerkt verhaal, slecht geacteerd.
De beelden van Afrika en vooral van de dieren maken echter veel goed

avatar van John Barry
Running Wild is een aardige film.

Deze film is vooral de moeite waard vanwege de mooie natuurbeelden. Want de mooie omgeving van Afrika en de wilde dieren is een genot om naar te kijken. De twee luipaard welpjes die in deze film centraal staan zijn schattig. Ik heb mij door de mooie omgeving waar deze film zich afspeelt geen moment verveeld.

Maar ondanks dat ik me niet heb verveeld hebben we nu niet te maken met een topfilm. Het acteerwerk is maar magertjes. Brooke Shields acteert nog het beste van de cast, maar ook haar acteer prestatie is niet om naar huis te schrijven. Het verhaal van deze film stelt inderdaad ook niet zo veel voor. Het verhaal dient eigenlijk als excuus voor de mooie beelden. De muziek die we in deze film voorgeschoteld krijgen was ook wat magertjes. Nou toegeven, echt slecht was de muziek nu ook weer niet. Maar de muziek kon echt wel een stuk beter.

Al met al een beetje een matige film dit. Als je net als ik van mooie natuuropnames houdt, kijkt deze film makkelijk weg en kijk je met plezier naar deze korte film. Maar verder is deze film niet bijster goed. Zoals hierboven al gezegd. Als film eigenlijk niet al te best. De mooie beelden van Afrika en de dieren maken een hoop goed.

2,5 ster voor deze film.