• 8.347.248 stemmen

Supercroc (2007)

Sciencefiction | 85 minuten

Genre: Sciencefiction

Geregisseerd door: Scott Harper

Met onder meer: Kim Little, Cynthia Rose Hall en Matthew Blashaw

Plot Supercroc

Een gigantische en erg hongerige krokodil verschijnt op een dag in de buurt van een stad en begint een gevaar te worden voor de levens van de bewoners. Een team soldaten moet nu proberen de grote en gevaarlijke krokodil te stoppen. Maar als ze dichterbij de krokodil komen en zien hoe agressief en hongerig het beest is, ontdekken ze hoe gevaarlijk hun missie om het beest uit te schakelen eigenlijk is.

Pvt. Celia Perez

Capt. Joe Lynch

Dr. Leah Perrot

General McFadden

avatar van glockster

glockster

En het houd maar niet op weer een crock film zal wel weer 1 om te huilen zijn( krokodille tranen ).

avatar van fritsy

fritsy

klopt.

avatar van eltorro

eltorro

van de zelfde maker als "alien vs hunter" dus het zal wel niks zijn

avatar van Vascago

Vascago

Prachtige poster. Vanavond maar eens kijken op Youtube/films

avatar van Vascago

Vascago

Verschrikkelijke film van The Asylum. Normaal vind ik altijd wel iets om te lachen in dit soort producties en daar geniet ik dan ook echt van, maar dit keer was het echt totaal waardeloos. Het acteerwerk is nog slechter dan normaal en vooral die G.I. Jane is zwaar irritant met haar geschreeuw en gejank. De Supercroc ziet er niet uit, de debiele acties zijn niet leuk. Maar het ergste is het beeld. Flets en ontzettend lelijk kleurgebruik.

Heb geen enkele keer ook maar een glimlach op mijn gezicht kunnen toveren en in dat geval zijn dit soort filmpjes toch echt een verschrikking om te kijken.

avatar van IceTigerGhost

IceTigerGhost

Vermoedelijk is het hele budget naar de poster gegaan.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Niet doorheen te komen, en dat zegt iemand die een zwak heeft voor The Asylum. Laat die militairen en dat technische mumbo jumbo een keer weg en verzin wat boeienders.