Accused of Murder (1956)

Mystery

geregisseerd door Joseph Kane
met David Brian, Vera Ralston en Sidney Blackmer

Wanneer de advocaat Frank Hobart wordt vermoord zijn er twee verdachten; de mooie nachtclubzangeres Ilona Vanve, en de crimineel Stan, die ingehuurd was door gangsterbaas Chad Bayliss om Hobart te doden. Omdat hij zich aangetrokken voelt door Ilona Vanve, probeert inspecteur Roy Hargis haar, ondanks de groeiende beschuldigingen en de druk van zijn assistent, sergeant Lackey, te beschermen. Hargis denkt de zaak gewonnen te hebben, wanneer het dansmeisje Sandra Lamoreaux hem probeert te chanteren met informatie, dat zij getuige was, dat Stan de moord gepleegd zou hebben.