Nada Sô Sô (2006)

Japan
Drama / Romantiek

geregisseerd door Nobuhiro Doi
met Satoshi Tsumabuki, Masami Nagasawa en Kumiko Aso

De 8-jarige Yotaro krijgt een stiefzusje, Kaoru, wanneer zijn moeder met een jazz-muzikant trouwt. Wanneer Kaoru's vader de familie verlaat en Yotaro's moeder ook nog eens ongeneeslijk ziek wordt, vraagt moeder hem voor zijn zusje te zorgen..

avatar van Onslaught
Goede Japanse drama film.

Nobuhiro Doi levert met Nada Sô Sô dan wel geen vernieuwende of hele sterke drama af, maar weet toch 2 uren te boeien door ons te laten meeleven met stief-broer Yotaro en stief-zus Kaoru.

Zeer fijn om naar te kijken en een aanrader voor mensen die wel houden van een drama op z'n tijd.

Zoals de Engelse titel al doet vermoeden een rasechte tranentrekker. Ontroerend romantisch drama. Boeiend, mede dankzij het uitstekende acteerwerk van de beide protagonisten. Na de slotcredits volgt nog een alleraardigste uitsmijter.