Shadow Puppets (2007)

Horror

geregisseerd door Michael Winnick
met Tony Todd, Jolene Blalock en Marc Winnick

Ze ontwaakt in een cel. Ze weet niet wie ze is, waar ze is of hoe ze hier is geraakt. Ze ontmoet lotgenoten. Zij kunnen zich eveneens niet herinneren wie of waar ze zijn. Maar ze zijn het allemaal eens dat ze een uitgang moeten vinden. Want ze horen beangstigende geluiden, afkomstig van schaduwen die erop uit zijn om het leven uit hen te zuigen.

Film met blockbuster-allures, maar hij gaat door beperkte budget, met knullige CGI en zwakke acteerprestaties tot gevolg, hopeloos de mist in.
Scenarieel misschien een relatief leuk uitgangspunt, maar belabberd uitgewerkt.

Tony Todd gooit je kadaver op een stóóóóóóóóók!!!

avatar van Spartaan1986
James Marsters in zijn eerste grote filmrol

Ben benieuwd

JVD
Hoe kan ik deze film omschrijven..........Best slecht !!!, maar het kan nog slechter.

Over de CGI moet je niet praten. Het acteren is regelmatig bagger. Verhaal is niets vernieuwend en is by the way bijeengeraapt jatwerk.

Om deze film een verspilling van je tijd te noemen, wil ik niet zeggen. Om hier geld aan uit te geven ... ... is iets anders....

De eind "KNAL" in deze film is echt hilarisch....vergelijkbaar met de explosie van de Death Star, alleen veel trietser......

ik kan dit twee puntjes geven.......that`s it!!!!

avatar van _Daan_
Het commertaar van hier boven vind ik niet kloppen was wel vermakelijk filmpje. erg leuk voor 1 x te kijken. het blijft boeien..

Flauwe ''B'' Film

ik begon em te kijken, in het begin had ik echt zoiets van, nou, dit kan best een goeie film worden, beetje origineel idee, met dat schaduwbeest, maar mijn god, wat wordt die film verneukt en verkracht door het super slechte acteerwerk van "the Doc", ik bedoel, dat zou ik nog beter doen.

Als hier goeie acteurs in hadden gezeten, dan had het een stuk betere film geweest.

2 voor het goeie verhaal

Raffael77
Slappe film

avatar van patrick17
Mwoah Mwoah zo slecht vond ik de film nou ook weer niet zoals door sommige hierboven is neergezet. Ik heb me wel kunnen vermaken bij deze film misschien om 2 redenen de film is op sommige momenteen redelijk spannend en de 2 mooie vrouwe in hun grijze kleding .

2.5 *

Was best aardig en had zelfs goed kunnen zijn als ze meer aandacht hadden geschonken aan het belachelijke monster, de effecten waren rond uit slecht.
Ondanks dit toch 2.5*

avatar van jstinissen
3,5 van mij vondt hem leuk, alleen dat schaduwtje had beter gekunt

2* van mij, matig geacteerd, zeker door Jolene Blalock en zwakke teksten. Film was maar matig boeiend en het einde cliché.

avatar van Spartaan1986
B-Film met zoals gezegd wel slechte special effects. Toch is de film vaak vrij spannend en onvoorspelbaar

Film vergeet spannend te worden. En acteerprestaties zijn aboninabel. Allemaal ondermaats. De locatie is wel leuk, zo'n disused hospital/gevangenis - maar het is matig gedaan allemaal en inderdaad de eind KNAL was hilarisch

Een film waar je eigenlijk niet veel aan vind, maar toch blijft kijken om te zien hoe het afloopt! Dus wel redelijk vermakelijk voor 1keer.

Ondanks de aardig wat fouten, af en toe slecht camerawerk/acteerwerk en een slap/ongeloofwaardig verhaal toch een vermakelijke, onderhoudende, maar vooral spannende film!
Wat mij betreft goed voor een avondje film.

avatar van Demoniac
Vermakelijke film met inderdaad een slecht gemaakt schaduwmonster. Toch wel bijna de hele tijd boeiend en daarom 3*.

Erg slecht acteerwerk en een slecht verhaal. Ook het schaduwmonster is vreemd. Er zitten wat standaard schrikmomenten in en heb eigenlijk meer moeten lachen om de slappe humor dan dat ik geschrokken ben.

Niet echt een aanrader...

avatar van sh0rty
Ondanks dat ik het een langdradige film vondt en het acteerwerk matig was en dat er veel fouten zaten in de film...wilde ik toch weten hoe het afliep...

avatar van Boeikens
Redelijk.

Toegegeven, geen super acteurs, maar Jolene Blalock was zo slecht nog niet. Een schaduwschepsel creëren kan misschien inderdaad beter maar mij hoor je niet klagen. De film had sfeer, middelmatige spanning, maar keek vlot weg. De gore had meer gemogen.

Vond dit toch wel verrassend, origineel zelfs. Het schaduwmonster had mooier gekund, maar storend was het niet.
al met al blij dat ik deze gezien heb!

Ik vond dit wel een leuk filmpje. Me prima mee vermaakt. Die twee meiden in hun ondergoed waren ook best het aanzien waard, met name Jolene Blalock. Ik vond het een origineel verhaal met een prima locatie. Je moet er wel in mee willen gaan en ja, ach, dat ding. Zoiets krijg je nooit echt goed. Maar ik heb van begin tot eind in spanning gezeten. Dat was toch de bedoeling van deze film?