First Born (2007)

Thriller

geregisseerd door Isaac Webb
met Elisabeth Shue, Steven Mackintosh en Khandi Alexander

Dromen zijn bedrog, nachtmerries ook? Laura en Steven zijn in blijde verwachting, van hun eerste kind. Niets lijkt hun geluk in de weg te staan als de baby kerngezond blijkt te zijn. Laura is trots maar ook erg bezorgd dat haar kleine iets zal overkomen. Ze beschermt haar baby zelfs zo dat niemand in de buurt mag komen. Laura draait helemaal door en komt terecht in een schemerwereld waar waarheid en fictie door elkaar heen draaien en er geen weg terug meer lijkt te zijn

avatar van knusse stoel
Sterk is anders.
Een film voor de 'verloren avonden', woensdag bijvoorbeeld.
Voor mij had hij iets korter mogen duren maar om nou te zeggen zoals sommigen van ons dat het een slechte film is? Nee, dat vond ik niet. Alleen niet sterk.

avatar van leendert135
Heb ik wat gemist?? Bij mij kwam de aftiteling toch echt na 90 minuten
Ahaa zie het al op imbd staat wel gewoon 95 minuten..

avatar van Gang_Star
Zwak. Hoogtepunt is dat de film 'slechts' iets meer dan anderhalf uur duurt tot het einde. Deze film heeft een matig verhaal en bevat vrijwel geen spanning. Laura doet een aantal vreemde dingen, en vervolgens duurt het een minuut of 72 voordat er wat spanning inkomt, als Laura denkt dat er iemand in haar tuin is en vervolgens komt inbreken. Maar buiten dat moment bevat de film geen momenten die enigszins interessant zijn of erboven uit springen.

avatar van dzjo-dzjo
Het komt ietwat over als een B-Film. Maar omdat de film me op bepaalde momenten toch goed vast wist te houden qua spanning en wtf momentjes.... zeker op het moment dat er een inbreker leek te zijn!! Geef ik de film toch 2,5 ster