Georgia Rule (2007)

Drama / Komedie

geregisseerd door Garry Marshall
met Jane Fonda, Lindsay Lohan en Felicity Huffman

Rachel (Lindsay Lohan) is een rebelse tiener, die door haar labiele moeder (Felicity Huffman) wordt gedwongen om de zomer bij haar grootmoeder (Jane Fonda) door te brengen. De reis die Rachel moet maken en het verblijf bij haar oma, zorgen ervoor dat zij geestelijk sterker en volwassener wordt.

avatar van stan
Lijkt me wel leukom een keertje te kijken

Ik kijk erg uit naar deze film, hopelijk kan Linday Lohan een keer bewijzen dat ze meer kan dan acteren in die family films. En het verhaal spreekt me erg aan en natuurlijk Garett Hedlund

avatar van BlueJudaskiss
Lindsay ziet er erg smakelijk uit mag ik wel weer zeggen!

avatar van stan
Nou dat vind ik wel meevallen
Ken wel knappere (A)

Zoals Hilary Duff, Hayden Panettiere, Sophia Bush, Rachel Bilson, Mischa Barton, Hilarie Burton, Bethany Joy Lenz en zo kan ik nog wel even doorgaan

avatar van Tun-89
Verhaaltje klinkt wel leuk, en film met Lindsay Lohan vind ik altijd heel erg vermakelijk!

avatar van (R)filmmaker007
kijk echt uit naar deze film
hopelijk geen flop

ik kijk zeker uit naar deze film, heb de trailer gezien en lijkt met echt super leuk. hopelijk komt hij snel in nerderland

*San*
Ik vind Mischa Barton beter passen als Lindsay Lohan in deze film, ik weet niet waarom.

avatar van matthijs_013
*San* schreef:

Veel te zoetsappig voor Barton.

avatar van jordybeukeboom
Lohan heeft toegegeven zich te hebben misdragen tijdens de productie (niet op komen dagen/ vaak te laat). De producent had een brief geschreven over haar gedrag aan People Magazine... Is ook wel weer wat vreemd

mij lijkt het echt een leuke film ik vond lindsay lohan leuk in just my luck en de trailer ziet der ook leuk uit

13 september???!!!!!! in america komt hij vrijdag al uit moet daar zo lang tussen zitten:(

deze film word enorm afgekraakt in de amerikaanse media

Beetje langdradig drama gezeik... was niet echt veel aan. 2 *

matthijs_013 schreef:

Veel te zoetsappig voor Barton.

Hoezo te zoetsappig voor Mischa Barton ?

Lyn
Best leuke film. Jammer dat het een beetje langdradig is, maar voor de rest heb ik me aardig vermaakt.

Lyn schreef:

Gewoon een mooie film snap niet wat je er langdradig aan vindt..?

mooie drama film de komedie was ver te zoeken. Ik vond de film wel te lang duren, maar lindsey maakt het wel wee goed :-P

Is iets heel anders als zo een suffe komedie van LL

Ik heb expres geen trailer gekeken en ook geen samenvatting of iets dergelijks. Ik wist helemaal niet war het over zou gaan en dat heeft me dus aangenaam verrast!

Om te beginnen begon het al appart, niet verkeert maar je weet precies hoe de moeder-dochter relatie is en dan een aantal minuten later weet je ook de relatie van oma-moeder (dus ook moeder dochter eigenlijk)

Erg interressante intro van een film, het verhaal vond ik ook erg sterk.. Soms ietsje te overdreven en te ingewikkeld maar daar kwam ik later gewoon achter

Moet alleen wel even zeggen dat LL niet altijd even sterk was, haar personage vond ik soms een beetje te extreem en teveel geaarst op sex.. Al denk ik wel dat die advokaat uiteindelijk wel gelijk had dat Lilly hem verleiden want ze deed precies hetzelfde bij die Simon

Aardige film en zat goed in elkaar

Raffael77
Lindsey doet het leuk in deze film. Een keer wat anders dan tienerfilms. prima vermaakt.

pegster82
leuke film,kon er goed naar kijken. Enige minpuntje vond ik dat er bijna geen humor in voor komt. Had ik wel een beetje verwacht

Tja...dertien in een dozijn film. Voorspelbaar vooral, maar toch een leuke wegkijker.

Leuke film, beter dan verwacht. Heb toch met momenten goed kunnen lachen. van mij 3*

avatar van matthijs_013
stan schreef:
Is iets heel anders als zo een suffe komedie van LL

Maar een film als High School Musical vind je dan weer wel 4 sterren waardig?

Ontopic:

Geweldige film! Simpel structuurtje, geen ingewikkeldheden, waardoor sommigen de film zullen beschouwen als "een wegkijkertje". Die 5,5 op IMDb heeft ook alles te maken met de commotie rondom Lindsay Lohan. En tsja, het is dan ook echt iets Amerikaans om de film er op af te straffen.

Lohan's karakter was soms wat "over the top", maar ik realiseerde me wel dat ze steeds meer in een volwassen actrice begint te veranderen. Ze heeft zeker talent en het zou zonde zijn als ze de Amerikaanse media haar dit laat ruïneren.

avatar van Ché Cliché
Een ongelofelijk saaie, pretentieuze, vervelende, oerstomme prutfilm. Geen humor en kansloos irritant drama. Ongelofelijk in wat voor bagger die Lohan niet allemaal speelt. 0,5 voor 113 verspilde minuten van mijn leven.

Ché Cliché schreef:

Het valt allemaal wel mee Lohan stijgt boven zich uit en Fonda zet een zeer degelijke rol neer.

Kijk als de film je niet kan boeien dat is een ander verhaal maar 0.5 voor deze best aardige film vind ik persoonlijk een beetje weinig.

avatar van Fraggie
Ik vond dit meer dan een doorsnee film, Lindsay was echt goed, ze is echt zóóóó lekker in deze film heh, daarom 4 sterren.

P.s weet iemand toevallig het nummer wat wordt afgespeeld op de radio als Rachel in harlans truck rijd om naar die 4 meisjes te rijden achter bij de boom bij het tankstation?

avatar van Ché Cliché
stinissen schreef:

Ik vind het nog steeds veel. Echt een verschrikkelijke film.

gisteren naar de sneak preview geweest, krijg ik dit voorgeschoteld, zonde van mijn geld...verschrikkelijk...waardeloze film