Red Riding Hood (2006)

Familie / Muziek

geregisseerd door Randal Kleiser
met Morgan Thompson, Lainie Kazan en Henry Cavill

Red is een tienermeisje dat door haar moeder gevraagd wordt een pakketje naar haar oma te brengen, die in het bos woont. Red gaat op pad, zonder te weten dat het werkelijke doel van haar trip iets heel anders is: het voortzetten van een eeuwenoude traditie. Om de legendarische Roodkapje te worden, zal Red haar angsten moeten overwinnen en proberen de grote boze wolf te slim af te zijn.

avatar van Rianneke_Dan
Dan ben ik eens de eerste en misschien wel enigste met een revieuw over deze film

Ik vond het zeker een vermakelijke en grappige film.
Het verhaal kennen we allemaal, maar word in deze film echt totaal belachelijk gemaakt.
Het is allemaal erg kitcherig en erg over de top, maar dat kon deze film makkelijk hebben want ik persoonlijk vond het gewoon leuk om naar te kijken.
Je moet dan wel echt alles met een korreltje zout nemen want veel stelt het niet voor.

Toch is het een leuke film als je de dingen niet serieus neemt, en niks anders hebt om te kijken.