The Bye Bye Man (2017)

Horror / Thriller

geregisseerd door Stacy Title
met Douglas Smith, Lucien Laviscount en Cressida Bonas

Drie studenten aan de Wisconsin-universiteit nemen hun intrek in een oud huis buiten de campus. Daar brengen ze ongewild een bovennatuurlijke entiteit genaamd 'The Bye Bye Man' tot leven. Ze moeten nu trachten te overleven, maar ook hun ontdekte geheim voor zichzelf houden om te verhinderen dat anderen hetzelfde lot ondergaan.

avatar van huiguh
Standaard horror filmpje.
Sterke openings scene, daarna worden alle denkbare cliches uit de kast getrokken.
Verwacht er niet teveel van, verstand op 0, dan is het nog wel te pruimen.

Vermakelijke horrorfilm..deed me wel erg denken aan the boogeyman. Maar deze figuur was wel enger om te zien

avatar van milan90
Mobieltjes kloppen niet bij 2017, tenzij het arme studenten waren. De film op zich niet innoverend, al eerder en beter gezien. Denk dan aan Candyman.

avatar van perceived
Altijd leuk als een oldskool filmmaker na lange tijd weer eens met iets op de proppen komt. Wist van te voren dat ik van er niet veel van kon verwachten en het filmpje komt inderdaad nogal wat te kort. Plot is prima voor zulke Horror, maar met het script en de uitvoering laat de regisseur toch (weer) aardig wat steken vallen.

avatar van Phantasm
Leuke horrorfilm die lekker wegkijkt.