Spring Breakdown (2009)

geregisseerd door Ryan Shiraki
met Amy Poehler, Parker Posey en Rachel Dratch

Drie dertigers willen het alledaagse van hun leven doorbreken, en gaan samen op vakantie naar een populair spring-break eiland vol met feestende jongeren. Een van de vrouwen werkt voor een bekende senator wiens dochter ook op het eiland vertoeft. Die dochter wordt echter buitengesloten omdat ze niet los genoeg is. Daar proberen de dertigers iets aan te doen.

Lijkt me een leuke film

avatar van Willy Wonka
Dit lijkt mij nou echt een waardeloze film.:(

avatar van Clueless Dork
Klinkt niet verkeerd en ben een klein fan van Parker Posey.

Best een leuke film

avatar van hannes64
Ja, inderdaad......best wel leuke momenten waar ik mee in een deuk lag.
2 **

avatar van ForgottenSon
Wow, een comedy zonder ook maar één geslaagde grap. Na een uurtje uitgezet, wat een vreselijke bagger.

avatar van Nagini
Oh wat een film zeg..

Verschrikkelijk geacteerd.. belachelijke cliche's.
Wilde 'm eigenlijk afzetten maar toch eventjes afgekeken.

Bleh. typisch amerikaans over the top.

avatar van ForgottenSon
Heb 'm net alsnog afgekeken. Tegen het eind nog een kleine glimlach.
En geen één blote tiet hè

Shirft+delete.

avatar van Rulo
zeer matige comedy die tracht doch faalt erg grappig te zijn...

avatar van RickZ
Komedie met slechts een enkele leuke scene. Redelijke chicks maar natuurlijk nauwelijks verhaal

ForgottenSon schreef:
Heb 'm net alsnog afgekeken. Tegen het eind nog een kleine glimlach.
En geen één blote tiet hè

Shirft+delete.

Pfffff Spring Break en geen tieten dat moet een k*t film zijn, jammer.

Vond hem hilarisch!

avatar van ForgottenSon
What the... leg me dan in vredesnaam eens uit wat je hilarisch vond want er zat geen enkele grap in?

Wat een trieste B-film. Geen leuk verhaal en veel te ver van de werkelijkheid.

laundromat
Fan van Parker Posey, Rachel Dratch (30 Rock en King of Queens) is erg grappig. Maar ik 'durf' deze film niet te huren. Dan maar The Wrestler eindelijk kijken vnv

avatar van SpooXxX
Vond het n duffe film waar ik soms om kon lachen. Alhoewel ik me steeds daarna afvroeg waarom ik eigenlijk gelachen had.........

Ik ga maar verder naar beneden: 0,5 *

Wat een slechte film, niet meer waard dan een 0,5, duurt gelukkig ook maar een uur en 20 minuten.

avatar van decicco
Saaie komedie, behalve als je ladderzat bent

Ik vond deze niet heel goed. Redelijk flauw verhaal, niet echt grappig. Had beter gekund. alleen Amber Tamblyn vond ik wel goed spelen.

avatar van nightbreed
Triest werkje.

avatar van Fran
Wat een flauwe film was dit zeg. Het verhaal had leuk kunnen zijn maar kwam totaal niet over. Het was leuk geweest om te zien dat de "nerdy" meiden hadden kunnen laten zien dat ze wel degelijk inhoud hebben en dergelijke maar ik vond ze aan het einde van de film net zulke dombo's als in het begin.

Het had ook een leuke feel good film voor meiden kunnen zijn maar ook die kant zijn ze niet opgegaan in deze film. Daarentegen is het de ene flauwe grap na de ander en wordt je getrakteerd op allerlei onbenullige maar vooral irritante figuren.

De actrices in de film vind ik normaal eigenlijk wel leuk maar ook zij konden de film niet meer helpen. Best wel een sof. Heeeeeel af en toe heb ik wel een beetje gelachen maar die keren zijn op één hand te tellen.

avatar van Aapje81
Twee keer heb ik heel even gelachen en dat is veel te weinig voor een film als deze. Het meest teleurstelende was nog dat met best een aardig idee vrijwel niets gedaan wordt. Het enige wat overblijft is een flauwe en geforceerde film die maar niet op gang wil komen.

Heel matig.

Minder erg dan je denkt... Maar goed is ie niet...

avatar van david bohm
Slappe vertoning. Dit soort films levert de industrie aan de lopende band af. Dat hier vraag naar is, tja het zal wel. De ontknoping op het podium is tenenkrommend. Uiteraard komt alles goed.

avatar van Zizzo
Slecht geacteerd, nog erger verhaal en weinig gelachen. Een pluspunt is dat de film kort is. Deze kan je beter overslaan.

avatar van Keane1983
Ik heb me kostelijk geamuseerd met deze film. Goede vaart en heeft mij geen moment verveeld.
Het verhaal is grappig, niet hylarisch maar onderhouden. Hier en daar een tickje overdreven.
Acteerwerk is inderdaad niet super goed, maar ik heb films gezien die het slechter hebben gedaan.
Soundtrack klinkt prima.
De podiumscene was idd een beetje een domper!!!!
Van mij een 2,5*

Dit is echt het slechtste dat ik ooit gezien heb!