• 8.296.792 stemmen

Geregisseerd door: Ryan Shiraki

Met onder meer: Amy Poehler, Parker Posey en Rachel Dratch

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Spring Breakdown

Drie dertigers willen het alledaagse van hun leven doorbreken, en gaan samen op vakantie naar een populair spring-break eiland vol met feestende jongeren. Een van de vrouwen werkt voor een bekende senator wiens dochter ook op het eiland vertoeft. Die dochter wordt echter buitengesloten omdat ze niet los genoeg is. Daar proberen de dertigers iets aan te doen.

image

avatar van X__Liesjj

X__Liesjj

Lijkt me een leuke film

avatar van Willy Wonka

Willy Wonka

Dit lijkt mij nou echt een waardeloze film.:(

avatar van Clueless Dork

Clueless Dork

Klinkt niet verkeerd en ben een klein fan van Parker Posey.

avatar van jtsmit

jtsmit

Best een leuke film

avatar van hannes64

hannes64

Ja, inderdaad......best wel leuke momenten waar ik mee in een deuk lag.

2 **

ForgottenSon

Wow, een comedy zonder ook maar één geslaagde grap. Na een uurtje uitgezet, wat een vreselijke bagger.

avatar van Nagini

Nagini

Oh wat een film zeg..

Verschrikkelijk geacteerd.. belachelijke cliche's.

Wilde 'm eigenlijk afzetten maar toch eventjes afgekeken.

Bleh. typisch amerikaans over the top.

ForgottenSon

Heb 'm net alsnog afgekeken. Tegen het eind nog een kleine glimlach.

En geen één blote tiet hè

Shirft+delete.

avatar van Rulo

Rulo

zeer matige comedy die tracht doch faalt erg grappig te zijn...

avatar van RickZ

RickZ

Komedie met slechts een enkele leuke scene. Redelijke chicks maar natuurlijk nauwelijks verhaal

avatar van Dantenious

Dantenious

ForgottenSon schreef:

Heb 'm net alsnog afgekeken. Tegen het eind nog een kleine glimlach.

En geen één blote tiet hè

Shirft+delete.

Pfffff Spring Break en geen tieten dat moet een k*t film zijn, jammer.

avatar van Hanna01

Hanna01

Vond hem hilarisch!

ForgottenSon

What the... leg me dan in vredesnaam eens uit wat je hilarisch vond want er zat geen enkele grap in?

avatar van dvdmaster

dvdmaster

Wat een trieste B-film. Geen leuk verhaal en veel te ver van de werkelijkheid.

avatar van laundromat

laundromat

Fan van Parker Posey, Rachel Dratch (30 Rock en King of Queens) is erg grappig. Maar ik 'durf' deze film niet te huren. Dan maar The Wrestler eindelijk kijken vnv

avatar van SpooXxX

SpooXxX

Vond het n duffe film waar ik soms om kon lachen. Alhoewel ik me steeds daarna afvroeg waarom ik eigenlijk gelachen had.........

Ik ga maar verder naar beneden: 0,5 *

avatar van michi

michi

Wat een slechte film, niet meer waard dan een 0,5, duurt gelukkig ook maar een uur en 20 minuten.

avatar van decicco

decicco

Saaie komedie, behalve als je ladderzat bent

avatar van skipy05

skipy05

Ik vond deze niet heel goed. Redelijk flauw verhaal, niet echt grappig. Had beter gekund. alleen Amber Tamblyn vond ik wel goed spelen.

avatar van nightbreed

nightbreed

Triest werkje.

avatar van Fran

Fran

• 1953 berichten

Wat een flauwe film was dit zeg. Het verhaal had leuk kunnen zijn maar kwam totaal niet over. Het was leuk geweest om te zien dat de "nerdy" meiden hadden kunnen laten zien dat ze wel degelijk inhoud hebben en dergelijke maar ik vond ze aan het einde van de film net zulke dombo's als in het begin.

Het had ook een leuke feel good film voor meiden kunnen zijn maar ook die kant zijn ze niet opgegaan in deze film. Daarentegen is het de ene flauwe grap na de ander en wordt je getrakteerd op allerlei onbenullige maar vooral irritante figuren.

De actrices in de film vind ik normaal eigenlijk wel leuk maar ook zij konden de film niet meer helpen. Best wel een sof. Heeeeeel af en toe heb ik wel een beetje gelachen maar die keren zijn op één hand te tellen.

avatar van Aapje81

Aapje81

• 1917 berichten

Twee keer heb ik heel even gelachen en dat is veel te weinig voor een film als deze. Het meest teleurstelende was nog dat met best een aardig idee vrijwel niets gedaan wordt. Het enige wat overblijft is een flauwe en geforceerde film die maar niet op gang wil komen.

Heel matig.

avatar van Safira

Safira

Minder erg dan je denkt... Maar goed is ie niet...

avatar van david bohm

david bohm

Slappe vertoning. Dit soort films levert de industrie aan de lopende band af. Dat hier vraag naar is, tja het zal wel. De ontknoping op het podium is tenenkrommend. Uiteraard komt alles goed.

avatar van Zizzo

Zizzo

Slecht geacteerd, nog erger verhaal en weinig gelachen. Een pluspunt is dat de film kort is. Deze kan je beter overslaan.

avatar van Keane1983

Keane1983

Ik heb me kostelijk geamuseerd met deze film. Goede vaart en heeft mij geen moment verveeld.

Het verhaal is grappig, niet hylarisch maar onderhouden. Hier en daar een tickje overdreven.

Acteerwerk is inderdaad niet super goed, maar ik heb films gezien die het slechter hebben gedaan.

Soundtrack klinkt prima.

De podiumscene was idd een beetje een domper!!!!

Van mij een 2,5*

avatar van DV1984

DV1984

Dit is echt het slechtste dat ik ooit gezien heb!

avatar van amenmalek

amenmalek

Waddun bagger Heerlijk! Prima filmpje, lekker tempo. Parker Posey: leuk. Lekker dik zwaar over de top. Niks meer aan doen!