Reno 911!: Miami (2007)

Alternatieve titel: Reno 911: Miami: The Movie

geregisseerd door Robert Ben Garant
met Thomas Lennon, Ben Garant en Kerri Kenney

Het politiekorps uit Reno gaat op vakantie naar Miami. Eenmaal aangekomen raken zij betrokken bij de ontruiming van een hotel, waarin een terroristische aanval is gepleegd. Omdat zij behoren tot de weinige 'ervaren' politiemensen die zich daar in de buurt bevinden, worden zij aangewezen om de politie van Miami bij te staan.

xNorbxCorex
kwestie van 'je moet ervan houden'.

en ik houd ervan

avatar van Kr!kke
Door de trailer te zien, had ik wel een betere komedie verwacht. Er waren nog wel leuke stukken, maar al bij al toch iets te flauw (en te schraal )

avatar van lucdecoster
Een paar leuke momenten en dat was ook alles. De beste scène was aan het strand : dikke kont van die negerin (politieagente).]

Op een paar, zeldzaam goede, grappen na is deze prent niet veel waard.
De beste grap van de ganse film komt voor in de aftiteling... spijtig dat de ganse film niet van dat soort jokes had.

avatar van Near_Dark
Wohooow !!
Djeezes, dat was geleden sinds "Club Dread (2004)" dat ik nog zo'n debiele komedie heb gezien !

Ook hier gaat het er constant "over-the-top" aan toe, niks verloopt normaal in deze doldwaze prent.
Het enige normale is het feit dat de personages een alledaags lichaam hebben, je weet wel, zoals de mensen die je bij jou in je dorp of stad tegenkomt, geen getrainde lichamen zoals in de meeste films gebruikelijk is, da's een verademing.

Maar in hun hoofd zijn het stuk voor stuk randdebielen die niet normaal functioneren.
Om dit te kunnen waarderen moet je films als "Police Academy (1984)" en "The Naked Gun (1988)" ook goed vinden, anders gaat deze compleet de mist in.

6/10.
De serie heb'k nog nooit gezien, dit zal wel mee verklaren waarom ik hem maar middelmatig vond.
Maar breng enkele vrienden bij elkaar, laat bier en versnaperingen aanrukken en zet deze film op, dan is fun gegarandeerd !!

Filmsite : http://www.paramountpicture...

De serie is dan ook 100 keer beter.

avatar van Ace Hanlon
Mijn eerste gedachte na het zien van deze film: "Ik heb zojuist naar de nieuwe nummer één van de Flop100 gekeken." Tot mijn stomme verbazing zijn er mensen die deze film meer dan het absolute minimum geven. Dat kan alleen maar ironisch bedoeld zijn.
Er wordt hierboven een vergelijking gemaakt met "The Naked Gun" en "Police Academy/", maar vergeleken met dit stuk st...t zij dat super films.

avatar van jeroentjuhhhhh
Ace Hanlon schreef:
Dat kan alleen maar ironisch bedoeld zijn.

Alles behalve dat.

Ace Hanlon schreef:
Dat kan alleen maar ironisch bedoeld zijn.

Waarom zou je ironisch stemmen? :S
Vond het geen topfilm, maar heb toch best vaak zitten grinniken. Ik zag trouwens dat je Just Visiting 5 sterren geeft. Is dat dan de perfecte komedie in jouw ogen?

avatar van predator
Heel erg flauw.

ajacied4life
Geweldige serie, geweldige film. Top humor!

Must see!

xNorbxCorex schreef:
kwestie van 'je moet ervan houden'.

en ik houd ervan

Hier nog een.

avatar van Ammer
Deze film komt denk ik minder goed aan, bij diegenen die hem zien maar niet de serie hebben gevolgd. Heb je dat wel gedaan dan kun je meer genieten van de idiote personages in deze toch technisch goed gemaakte komedie. Net als in de serie passeren hier leuke en niet de minst bekende bijrol personages.. Voor de liefhebber goed te pruimen met een aantal goed geraakte grappen. 3*

avatar van Rickazio
0,5* zeer slecht
1,0* voor originele camerawerk en acteerwerk...

Komedie? ver te zoeken...

avatar van JustMike
1 woord:

flauw

avatar van Jessen0wnt
Hele flauwe, flauwe, flauwe film.
Ik kon er om lachen, meerdere keren gekeken. Mijn humor dus.
3 sterren =)

avatar van yeyo
Als deze film enigszins op de serie lijkt wil hem best wel is zien. En is hij behoorlijk ondergewaardeerd/misbegrepen op deze site.

avatar van jeroentjuhhhhh
Als je de serie leuk vind is het absoluut een poging waard

Slechtste leeghoofd film die ik ooit heb gezien..! sorry

Belachelijk domme film. Ik heb och 2 keer moeten lachen maar dat was dan ook alles. Verhaal trok op niet veel.

avatar van PublicEnemy187
Als je van de serie houdt, ga je de film ook leuk vinden!

Ik vond 'm echt hilarisch in ieder geval

avatar van crimedevil
Slap aftreksel vergeleken bij de serie... 2*

avatar van Tup&Joep
Ik heb aardig wat slappe komedies gezien, maar dit weekdier maakte het wel heel bont.

avatar van indigoriico
beetje een flauwe film, maar zeker leuk om een keertje te kijken

avatar van Corcicus
Deze score is werkelijk onbegrijpelijk. Het is eigenlijk heel simpel: als je de serie goed vond, dan vind je deze film goed en als je de serie niet goed vond, had je hier niet aan moeten beginnen.

avatar van MizKriz
Ik wist zelf niet dat er een serie van was..
Maar ik heb wel goed gelachen met de film.
Er waren enkele scene's waar ik niet meer bij kwam.
Het is wel zo, dat het weer een soort "flauwe" humor is, maar ik blijk daar van te houden.
De eind scene had wel iets beters gekund, zoiets van The Final Joke ofzoiets..