• 8.614.027 stemmen

Drifter: Henry Lee Lucas (2009)

Horror / Drama | 90 minuten

Genre: Horror / Drama

Geregisseerd door: Michael Feifer

Met onder meer: John Diehl en Kostas Sommer

IMDb beoordeling: 4,0 (738)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Drifter: Henry Lee Lucas

Het verhaal van seriemoordenaar Henry Lee Lucas, één van de meest gevreesde seriemoordenaars die Amerika ooit gekend heeft. De film laat ons zijn hele leven zien, van zijn kindertijd, waarin hij mishandeld werd in Blackburg, tot de tijd dat hij in Virginia woonde, waar hij begon te moorden. Dit deed hij samen met zijn vriend, die tevens ook een seriemoordenaar was, Ottis Toole, en zijn jonge verloofde, Becky.

image

avatar van stephan73

stephan73

Lijkt me een enorme overbodige film, vooral als men Henry, Portrait of a Serial Killer heeft gezien.

avatar van LucretiaBorg

LucretiaBorg

stephan73 schreef:

Het is dat jij het al schreef, maar idd, dit kan nooit beter zijn dan voorgenoemde film en al helemaal niet met zo'n B-Acteur als Antonio Sabato Jr.

Nee, daar ga ik mijn tijd echt niet aan verspillen, genoeg goede films en series die ik nog moet zien, die mijn tijd wél waard zijn.

avatar van De Knip

De Knip

Pfff....echt een saaie film over Henry Lee Lucas. Ik heb me meer ge-ergerd, dan dat er uberhaupts iets interessants door het beeld heenschoot:

avatar van hannes64

hannes64

Een halve ster voor de moeite die IK nam om em te zien.

avatar van papaEd

papaEd

Ik vond het toch wel 3 sterren waard verhaal zat goed in elkaar,de film keek lekker weg en verveelde niet.

avatar van mixmaster

mixmaster

wat een slechte film zeg , acteerwerk is werkelijk om te huilen zo slecht !!!

als je echt een goeie film wilt zien over henry lee lucas , dan moet je " henry : portrait of a serial killer " zien.

avatar van scorepio

scorepio

hannes64 schreef:

Een halve ster voor de moeite die IK nam om em te zien.

Geef je nu jezelf punten ?? Je moet de film beoordelen , niet jezelf.

avatar van hannes64

hannes64

scorepio schreef:

Geef je nu jezelf punten ?? Je moet de film beoordelen , niet jezelf.

Een bèètje sarcasme mag.

avatar van edwin1967

edwin1967

Irritante film, snel weer afgezet.

avatar van RickZ

RickZ

Laat ik me hier maar niet aan wagen, teveel negatieve reacties

avatar van djeebee

djeebee

wat er mis met deze film ? prima kijkvoer !

avatar van 606

djeebee schreef:

wat er mis met deze film ? prima kijkvoer !

Vond ik ook snap heel de slechte reacties niet

Hele goede texas sfeertje.

De acteur deed goed zijn werk als psycho killer.

3 sterren

Tarkus

Ik ben een liefhebber van films die zijn gebaseerd op ware feiten, of het nu om een gebeurtenis gaat of over een bekend figuur uit de muziekwereld, politiek of gelijk wat, het maakt me niet uit.

Maar het moet dan wel geloofwaardig gebracht worden en daar zit het in deze film helemaal fout mee, ik geloof niets van het verhaal zoals het wordt gebracht ook al zou het dan waar gebeurd zijn.

De vertolkingen zijn ondermaats en het ganse verhaal komt zelfs belachelijk over.

Er is veel voor verbetering vatbaar aan deze film, over één ding ben ik wel opgetogen, een goede soundtrack !!

avatar van speurder

speurder

Chaotische film. Zonde van je tijd!

avatar van Phantasm

Phantasm

Gebeurt erg weinig in en begint al gauw te vervelen.