Trailer Park Boys: The Movie (2006)

Canada

geregisseerd door Mike Clattenburg
met Robb Wells, John Paul Tremblay en Mike Smith

Ricky, Julian en Bubbles worden gearresteerd als ze een pinautomaat overvallen en ze belanden voor 18 maanden in de cel. Als ze daaruit komen besluiten ze om een groot aantal munten te stelen die niet te traceren zijn.

avatar van stephan73
Ja, hier had je op kunnen wachten.. Vind de serie niet echt boeien dus denk dat ik dit over sla..

BlueSword
de serie is opzich wel geinig maar niet echt waar je in een deuk ligt, een film lijkt mij het niet waard.

Hi-Tek
Yup dit hadden we inderdaad kunnen verwachten. Heb de serie overigens nooit gezien, terwijl de reclames ervan toch relatief vaak op MTV kwamen. Hoewel ik (stiekem) benieuwt ben zal het wel niks bijzonders worden.

Ik kijk er iig naar uit

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Ik kende de serie alleen van naam, maar ik vond dit toch wel een vermakelijk anderhalf uurtje lekker droog, prima tussendoortje

avatar van FillumGek
De serie af en toe gezien. Lekker asociale lui, best leuk soms.

avatar van fritsy
Hier en daar een glimlach meer ook niet.

Driver_hhg
Af en toe kwam er een reclame ding voorbij op MTV, maar shit is niks voor mij. Vind het echt geen reet aan net als Jackass en Wild Boyz ...

avatar van lordhumangus
Ik wist niet dat er een serie was, vond de film best wel geinig vooral die schele met jampotglazen steelt de show.

Martinator
ik vind die serie hiervan best wel vet, ik zou deze best wel willen zien

Kvond de serie wel grappig om af en toe te kijken. De film steekt daar niet echt bovenuit. 3,0 sterren.

ik heb de serie nooit serieus gekeken, maar deze film is echt goed in zijn soort. Eén van de grappigste films die ik ooit gezien heb. Vooral niet te serieus nemen. Heel slecht geacteerd, maar toch ook weer niet. Een B-film die toch een A-film is.

4 sterren

Diesel
De serie heb ik nooit gekeken maar de film vond ik best aardig. Een paar rake grappen (''the big dirty'' blijkt een overval op een muntjes apparaat te zijn) en een leuk einde. Geestige rollen ook van de hoofdrolspelers, vooral Mike Smith is hilarisch als bubbles. 2,5*

avatar van Crook
De film is opzick wel oke, niet zo vet als sommige afleveringen maar dat is meestal zo als er een film van een serie wordt gemaakt. Toch wel ***

avatar van Nicolage Rico
Dit is met afstand de sufste serie ooit gemaakt. Een film is dus totaal overbodig.

avatar van Chuck Taylor
Nicolage Rico schreef:

Jouw reactie dus ook.

avatar van Chuck Taylor
De serie heb ik altijd geniaal gevonden. De personages die neergezet worden zijn fantastisch en de humor sluit daar perfect bij aan. De film is een logische vervolg en is een standaard verhaal. Het viel mijn toch wel een beetje tegen, ik had gehoopt op een hele goede lange aflevering, maar deze verwachting kwam niet uit. Dit is natuurlijk ook wel vaker het geval bij series die verfilmd worden.

De dosis humor uit een aflevering word nu over de hele film verspreid met veel 'verhaallijn' ertussen. Dat is erg jammer. Toch blijft het af en toe goed lachen. Ik vind het altijd prachtig hoe Julian overal en altijd rondloopt met een glaasje 'cognac on the rocks', fantastische jongen gewoon. *2,5

avatar van MovieHolic
Kan iemand mij aub vertellen wat hier zo leuk aan moet zijn?
Ik vind dit een complete flop. Misschien dat het wat had uitgemaakt als ik de serie had gezien, maar dat is niet het geval. Kortom een buttfilm

Wat een ONGELOOFELIJKE kut-film !!
Grappig??Lachen??Gemiddeld een 3*** ??!!
Wat een suffe serie is het en dan maak je ook al zo domme film !
Van mij mag die rechtstreeks in de flop 100 !
Oost west in de flop 100 the best

1* .. baggertjes

The Last
Ik vind de serie erg leuk, een stelletje droogkloten die niet eens weten wat ze aan het doen zijn.

4.0
Briljante film. Een fantastische parodie op de topfilms die wij allen zo graag zien. Alle scènes die in deze film voorkomen zijn herkenbaar uit andere (wel serieuze) films. In deze film wordt het echter beleeft in een trailer kamp. Waanzinnig goed gedaan. Als je de film op deze manier bekijkt lig je in een deuk. Tenminste, ik wel……

avatar van clutch
De serie is wel lachen, vooral Bubbles die man is echt een God. Ga de film zo meteen kopen.

Ik ken de serie niet maar deze film vond ik best goed. Ik heb hem vandaag daarom maar gekocht. T'is zeker weer eens wat anders dan de "standaard" humor films die van de lopende band af rollen. Je moet er echter wel voor open staan. Gewoon proberen en goede kans dat je geamuseerd zult zijn!

avatar van Chromeo
De Flodders, maar dan op z'n Canadees. Slappe hap!

avatar van subwoofer henk
leuke film 3.5

avatar van Johnny Sack
Lange tijd in Canada gewoond en daar was het elke dag op TV. Heb er elke dag trouw naar gekeken want daar is de serie ontzettend populair, zijn al 7 seizoenen van.
De film vond ik persoonlijk iets minder omdat er ineens een soort van Hollywood gehalte inzat die de serie niet heeft en dat toch de grootste reden is dat ik de serie zo kan waarderen.
Al met al toch nog 3,5 ster waard, maar ik houd het toch bij de serie

avatar van shockdog
Erg grappige film, vooral de mokumentaire-achtige interviews.

avatar van Minotaures
Hm, niet echt vaak bekeken, dit. Het is dus niet zo een populaire serie als ik dacht te zijn.

avatar van Near_Dark
Man, man, man...hoe heeft deze onzin weeral door mijn fijnmazige film selectienet weten te glippen...? De TV-Serie waarop hij is gebaseerd ken ik niet, maar omdat ik er veel lovende kritiek over had gelezen was mijn besluit snel genomen: opnemen die handel !

Maar dit was écht mijn ding niet !
Het gegeven van enkele domme low-lifes die hun dagen slijten met onbenullige diefstallen van klein geld is best goed, maar de uitwerking er van laat te wensen over.

Meer dan een flauwe glimlach kon er bij mij niet af, en ik kan je verzekeren dat ik al in een deuk heb gelegen bij gelijkaardige onzin films omdat die wél goed werden gemaakt.

Hij heeft zo zijn momenten maar die wegen niet op tegen alle andere rotzooi.

4/10.
Voor de fans van de serie zal dit een geweldige film zijn maar ik kon er niet inkomen.
Deze overschreed mijn bullshit-meter in het kwadraad !

Laat hem gerust liggen in de stoffige rekken van je plaatselijke videotheek, download hem ook niet gratis op één of andere illegale filmsite,
hij is je kostbare tijd niet waard

Filmsite: http://www.trailerparkboys....

avatar van rswrwjwt
ik heb alle afleveringen en films van trailer park boys en vind deze film dan ook erg goed de manier waarop ze omgaan met simpele dingen is geniaal

avatar van Marcellus
De eerste drie seizoenen van de serie waren erg sterk. Seizoen 4 was iets minder, en seizoen 5 ging nog wel. Toen gingen de Trailer Park Boys met deze film naar Hollywood, wat tegelijkertijd de teneergang van een sterke serie betekende.

De eerder sterke, originele en realistische karakters zijn karikaturen geworden; alles is hopeloos uitvergroot en overdreven. Grappen zijn niet subtiel meer en de geniale one-liners uit de eerdere seizoenen zijn hier niet meer dan aardig.

Niet alleen de inhoud, ook de originele documentairestijl is vervangen door een typisch Hollywood format. De productiekwaliteit is hoog, er is achtergrondmuziek, slowmotion scenes; er is niets meer over van wat het ooit was.

En toch zit er tussen de rommel toch nog wat aardige momenten, en schijn van wat ooit een goede serie was. Een glimlach kon er soms nog wel vanaf.