Stomp the Yard (2007)

Drama / Muziek

geregisseerd door Sylvain White
met Daisy Jade, Laz Alonso en Tara Ansley

Een verwarde negentienjarige straatdanser uit Los Angeles kan na de dood van zijn jongere broer een straf in de jeugdgevangenis vermijden door zich in te schrijven in de Truth University in Atlanta, Georgia. Maar al zijn inspanningen om een degelijke opvoeding te krijgen en het meisje waar hij van houdt van zijn liefde te overtuigen, worden gehinderd door twee studentenverenigingen, die hem allebei als lid willen hebben vanwege zijn 'street-style' dansbewegingen, waarmee ze de nationale stepshow-competitie hopen te winnen.

avatar van Trish
Heeft iemand een idee waar ik deze film kan zien/kopen?

Hij is volgens mij niet in Nederland verkrijgbaar... En ik heb geen idee wanneer hij in Nederland te krijgen gaat zijn. More info anybody?

avatar van stan
R9 schreef:
kunnen jullie nog een paar films met dit genre dit soort noemen?

you got served bijv. en step up

Take the Lead, maar is met stijldansen.

Echt leuk dit soort films, beetje voorspelbaar wel, maar dat dansen is echt gaaf!, 4 sterren van mij!

avatar van MissyNador
Ik heb deze vandaag gezien en vond hem echt top. Het verhaal was erg mooi. Zeker een aanrader. Ik geef een 5,0

avatar van MissyNador
Trish schreef:
Heeft iemand een idee waar ik deze film kan zien/kopen?

Ik heb deze film op internet gekeken vandaag. Ik weet niet of je hier links mag plaatsen maar dat zal wel niet.

Hele leuke film! van mij krijgt hij een 5!!

hele leuke film, zeker de moeite waard.
****4.5

avatar van queenie
verhaal op zich is best leuk alleen het dansen soms wat te heftig. Andere dansfilms vond ik beter zoals Step up en Take the lead. 3*

avatar van Terry1985
Vanaf morgen is ie te huur bij o.a Videoland

avatar van Terry1985
en dus niet vanaf 9 oktober zoals hier staat op de site

avatar van Mementos75
Niet echt origineel en naar mijn smaak slechte muziek, 1,5* voor de moeite. Uit hetzelfde genre zijn er wel betere films.

avatar van MASTERS
huren? kopen? .......Eehm, iemand hier wel s gehoord van downloaden?

Mooie film trouwens, je hoeft echt niet van dansfilms te houden om
deze film te waarderen..... 2.8 sterren

Van bovenstaande zijn de meeste filmliefhebbers geen fan; origineel, weet je wel. Staan ook alleen bij mij in de kast...

En toch; typische dansfilm met de nodige 'save the last dance' momenten.

avatar van klaploper
Leuk zo`n dans muziek film Verhaal ook heel goed

avatar van dulcinea
Geslaagde dansfilm die ondanks de cliché's toch overeind blijft. Doet een beetje denken aan You've got served maar dan beter geacteerd en net iets beter verhaal.
Ik heb me niet verveeld erbij, 3,5 *

avatar van ADDICTED
Leuke film om een keer gezien te hebben.

Hoi allemaal, ben hier nieuw en had even een vraagje over het vergelijken van films in hetzelfde genre. Ik vind dit genre echt super , hou van dansen en wil meer van dit zien als mogelijk is. Step up, save the last dance etc heb ik al gezien, zijn er echter mensen die me de weg kunnen wijzen naar andere dansfilms in dit genre?

missl schreef:
afgezet

kon me totaal niet boeien en de moves waren echt lik me vestje

moves van lik me vestje probeer jij dat maar eens zeker dat dat jaren oefening kost om te doen dit is echt dansen veel beter dan dat hakken en jumpen.

zeker een goeie film. vooral de dansgedeelten waren goed.

avatar van usr14112
Ik was hier niet kapot van. Opzich wel een leuk verhaal maar zeker niet origineel of bijzonder. Verder heb ik het niet zo met die agressieve tirolerdijenkletsers. Typisch Amerikaans dat uitdagerige en agressieve. Zie je ook veel terug in andere sporten. Lijkt wel of het belangrijker is een ander belachelijk te maken dan zelf te presteren en gewoon respect te tonen voor je tegenstander.

Driver_hhg
heb me vermaakt met de film, niet echt orgineel maar bij sommige films kan je dat weten en maakt het ook niet echt uit.

Prima voor een rustig avondje.

Driver_hhg
MASTERS
meld misbruikquote
3,0 [Voeg deze discussie vanaf dit bericht toe aan Mijn Updates] geplaatst op 3 oktober 2007, 22:59 uur

huren? kopen? .......Eehm, iemand hier wel s gehoord van downloaden?

Mooie film trouwens, je hoeft echt niet van dansfilms te houden om
deze film te waarderen..... 2.8 sterren

Zo iets lelijks he dat downloaden, hadden ze nooit moeten uitvinden...!!!!

Heb ook alles orgineel in de kast staan. Het is niet zo dat ik de nieuwste films koop voor €20,- als je een tijdje wacht zijn ze vanzelf goedkoper.

avatar van Ché Cliché
Absoluut geen goede film. Cliché-matig en niet echt geweldig acteerwerk. Toch heb ik mij allerbest vermaakt. Dat kan dus ook. De 'dansscenes' vond ik echt tof en alleraardigst in beeld gebracht. Voor de rest is het niet veel. 2,5 ster.

goed verhaal met goede dansen. 3*

gewoon omdat ik hou van dit soort dansen vind ik dit een superfilm, het verhaal was mss niet zo origineel, maar het mocht er best wel wezen.

Heb 'm net gekeken... Goeie film. Wel een beetje voorspelbaar, maar voor sommige films is dat gewoon niet erg

ik buite de trailer nog niets gezien van de film maar het ziet er niet slecht uit!!

" we are as strong as ouer weakest link" gewoon briljant !

Leuke film, alleen een beetje voorspelbaar

Ik vond het een vette film.
Het dansen vond ik het leukste in de film, want het is stepping ofzoiets, het ziet er in iedergeval cool uit.
een 4

weet iemand waarneer deze film op tv komt.
hij lijkt me zeker vet dus ik wil hem graag kijken...

avatar van hertogje
Hele stoere film is dit. Geweldige dansbewegingen gezien. Zoals eerder gezegd niet bepaald origineel, maar naast de dus niet zo originele verhaallijn is er verder genoeg spektakel en vermaak te zien.