Roll Bounce (2005)

3,06

Komedie / Drama

geregisseerd door Malcolm D. Lee
met Bow Wow, Chi McBride en Wesley Jonathan

X en zijn vrienden zijn in de jaren zeventig fanatieke rolschaatsers en heersen over de plaatselijke rolschaatsbaan. Ze zijn dan ook geschokt als ze horen dat hun baan haar deuren moet sluiten. Nu moeten ze naar de Sweetwater Roller Rink, waar ze het op moeten nemen tegen de daar aanwezige gevestigde rolschaatskampioenen.

13 BERICHTEN

trailer gezien echt spannend ziet het er ook niet echt uit.

izzie schreef:
trailer gezien echt spannend ziet het er ook niet echt uit.

er staat dan ook dat het een komedie/drama is, vandaar??

dammnnnn een van mijn lievelings films van dit jaar....gewoon omdat het alles heeft wat een feelgood movie zou moeten hebben..........goede muziek(echt classics)een goed verhaal.....a bit emotie......en natuurlijk de dope movezzz on tha rolla skates.....al met al......een topper ik geef m drm een 5

avatar van as

Stond je ook op de schaartsen toen je dit schreef ?

avatar van kaketoe

Nick Cannon speelt hier toch ook in ?

avatar van kaketoe

Ik heb hem gedownload en ga hem nu kijken

Best een aardige film die de jaren '70 , '80 goed benaderd, ook een steen goede soundtrack maken van deze film een aardig tijd verdrijf.

geweldigde film mooi verhaal en goed geacteerd.. had ik niet verwacht van Bow Wow.. in 2f2f vond ik hem niet zo goed.. dit onderwerp trekt mij normaal niet echt aan maar ik vond het een fantastische film

echt een leuke film heb hem samen met m'n neefje gekeken en we hebben er van genoten Bow Wow speelt trouwens heel goed in de film het is echt een bepaald jaren 70 rolschaats film echt een leuke film *4

Een film om je eens lekker bij te voelen. Is een ontspannende film die je dag goed maakt.

avatar van FillumGek
Wel aardig. Rolschaatsen vind ik niks en ik vond sommige dingen wat kinderachtig. De humor was soms wel droog en het is een lekker feel-good verhaaltje.

***

avatar van Ewing Oil
Ik vond de film niet zo denderend, ik vond het eerder een kopie van de klassieker "Roller Boogie" uit 1979.

De muziek mag er wel wezen, maar verder heeft het mij weinig kunnen boeien.

Echt een leuke feel good movie.