Mexican Werewolf in Texas (2005)

Alternatieve titel: Mexican Werewolf

Horror

geregisseerd door Scott Maginnis
met Gerald Emerick, Louie Cruz Beltran en Martine Hughes

Een Texaans stadje aan de grens met Mexico wordt opgeschrikt door een reeks vreemde moorden. Een groepje jongeren trekt op onderzoek uit en vermoedt dat er een weerwolf achter zit. Met het dorp tegen zich, besluiten ze het heft in eigen handen te nemen en de weerwolf uit te schakelen.

BlueSword
moet dat een weerwolf voorstellen op die poster?

de titel is al flut afgenomen van An American Werewolf In Londen en In Paris

BlueSword schreef:
moet dat een weerwolf voorstellen op die poster?

Een kruising tussen een Piranha en een weerwolf volgens mij.

BlueSword
piranha is wel erg goed gelukt dan.

slecht gebit en waarschijnlijk ook een slechte film

sam70 schreef:
slecht gebit en waarschijnlijk ook een slechte film

De film scoort niet slecht op imdb dus geef het een kans

avatar van dutchtuga
Ja, 7 votes op imdb

avatar van henkula
De film was inderdaad slecht geacteerd, maar dat past bij dit genre, toch wel aardige dingetjes gezien, zoals het geiten stadje aan de grens met Mexico.

klopt inderdaad ,alleen wel de mening van 7 personen nadat ze de film hebben gezien en dat telt toch wel iets meer dan gissen dat het waarschijnlijk een slechte film is

avatar van henkula
Zegt niks, 3 stemmen met een 10 en hetzelfde aantal met 1 punt, kan er net zo goed niet gestemd zijn.

ik vond het een b filmpje en sliep halverwege bijna ervan slecht acteer werk vooral met die blonde barbie pop erin

L0sT_R3B3L
Waardeloze film slechte acteurs weerwolf die zich verstopt in de bosjes laat me niet lachen man dat ze zo'n soort films nog uitbrengen
En die weerwolf dat leek wel een vogelverschrikker.
0,5 * troep bagger rotzooi

LEIDENAAR
WOW heb jij de helft nog gered!ik sliep al toen ik de dvd erin stopte..whaha

avatar van Crazy_Elmo
Ik heb het niet eens door de eerste 10 minuten gered, wat een flut film, titel is zeer misleidend, had een film als American Werewolf in Paris verwacht, duidelijk niet dus.

slecht slecht slecht!

avatar van Straniero
Dat mensen bij dit soort films wat fatsoenlijks verwachten, onbegrijpelijk.

Maar goed, inderdaad amateuristische bagger. Soms levert dat toch wat grappigs op. Maar daar was deze film helaas toch echt te nietszeggend voor. Een 1* voor wat grappige momenten.

avatar van gizmo_o
Er was eigenlijk niks goed aan deze film.
Acteerwerk was ver onder de maat.
De verschillende verhaallijnen zijn zo slecht uitgewerkt dat het bijna huilen werd.
De weerwolf leek meer op een genetisch gemanipuleerde geit.

pfff met moeite een 0,5*

avatar van De GeuS
Hmmm ultra-slecht en amateuristisch, meer valt er echt niet over te zeggen; 1*

avatar van Corfelius
Heerlijke film....hij is zó slecht geacteerd, dat het komisch wordt....ik heb echt af en toe moeten lachen. Echt vermakelijk. 0.1 voor de moeite

K@i
Ging echt nergens over dit

avatar van kirk douglas
Merkwaardig een weerwolf film zonder weerwolf???

Het beest leek meer op een aap/piranha/vent in een lelijk pak/opper boomwortels.
Het acteerwerk was mogelijk nog slechter vooral dat blondje
Wel was hij af en toe grappig, maar ook vaker irritant.

avatar van gizmo_o
gizmo_o schreef:
Er was eigenlijk niks goed aan deze film.
Acteerwerk was ver onder de maat.
De weerwolf leek meer op een genetisch gemanipuleerde geit.

pfff met moeite een 0,5*

Haha ik zie dat ik deze film al eerder heb beoordeeld, hij was zo slecht dat ik hem uit mijn geheugen geband heb, denk ik .

avatar van eavymetal
Deze film is gewoon slecht.

avatar van psycholamp
Het verhaal heeft potentie, maar daar is het wel zo'n beetje mee gezegd. Ik denk dat de titel gekozen is om mee te liften op de populariteit van een An American Werewolf, maar dat de film eigenlijk Chupacabra zou gaan heten, aangezien ik nul weerwolven heb gezien. Niet eens leuk van slechtheid en ik heb nog nooit zo'n ergerlijke voice-over gehoord, die de hele film onnodige dingen uitlegt.