Employee of the Month (2006)

geregisseerd door Greg Coolidge
met Dane Cook, Jessica Simpson en Dax Shepard

Twee rivaliserende werknemers van een grote supermarkt doen hun uiterste best om deze keer de 'werknemer van de maand'-titel in de wacht te slepen. Één van de werkneemsters, een echte babe, heeft namelijk tegen iemand verteld dat ze met de medewerker van de maand uit wil gaan.

avatar van _Moonwalker
Goed bedachte concept eigenlijk.
Waren er zeker leuke grappen in verwerkt.

En Jessica Simpson is een lust voor het oog.

avatar van NickDG
_Moonwalker schreef:
En Jessica Simpson is een lust voor het oog.

Zeker weten.

avatar van m1701
Vond deze film echt mega grappig!
was ook erg blij dat Simpson niet zo'n aanwezige
rol had. De grappen waren ook heel erg leuk!
Een keer wat anders een film over een "supermarkt"
Film keek lekker weg! Verhaal natuurlijk wel wat standaard.

avatar van Hectometersnor
Toch is deze film best wel grappig en is Jessica Simpson voor een prototype Amerikaanse Babe best wel lekker.

avatar van Leviwosc
Ik zie dat Jessica vooral om haar fijne rondingen wordt geprezen en niet om haar acteerprestaties.

Hiermee kom ik tot de volgende formule:

lekkere wijven = succes gegarandeerd

avatar van soom
Leviwosc schreef:
lekkere wijven = succes gegarandeerd
Dat gaat soms niet op, lijkt me. Als 'lekkere wijven' in een film spelen, hóeft dat toch soms niet te betekenen dat de film ook daadwerkelijk een succes is?

avatar van MyOwnStyle
Mwa, redelijke film, heb af en toe wel wat moeten lachen en vond hem al bij al wel vermakelijk. Dat einde had ik echt helemaal niet verwacht.
Dat m'n zus deze film leuk vond, verklaart al dat het geen topfilm is.

Ik moet zeggen deze film heeft me positief verrast! ik had niet veel verwacht toen ik hem ging kijken, maar het is best een hele leuke relaxte film! tis geen buitengewoon diepgaand verhaal ofzo maar gewoon een film die heerlijk lekker relaxed wegkijkt en voor 100min precies lang genoeg is en totaal niet verveeld.

het enige leuke aan deze film is jessica simpson.
voor de rest een van de meest waardeloze films die ik heb gezien.
beetje kinderachtig en voorspelbaar

avatar van mnrk
Dit was gewoon een leuke film....gewoon opzetten en niks meer of minder.

Er zaten een paar leuke stukjes in verwerkt, en het verhaal was ook goed te doen.

Dane Cook was prima voor deze rol en natuurlijk was Jessica Simpson erg aangenaam om naar te kijken

avatar van SaNDuTjE
Matige komedie met een paar leuke grappen maar vaak erg flauw en clichematig.

Het concept is leuk bedacht en Cook en Shepard spelen hierin een aardig rol. De verschillende sidekicks zijn daarentegen nogal gemaakt en voorspelbaar. Alleen Ramirez (Napoleon Dynamite) was bij vlagen wel grappig. Tsja en waarom Simpson een rol had moge duidelijk zijn, jammer dat ze tekst had. Voor de rest simpel vermaak dat jammer genoeg eindigd in een groot clichefestijn.

avatar van TragieStar.*
Ongeveer 4 jaar geleden bekeken, toen ik rond de 14/15 jaar oud was en het was een verschrikkelijk saaie film. Nergens werd het leuk en grappig, en het hele verhaal stelde niet veel voor. Het is dus al een tijdje geleden, en dat is me nog steeds bij gebleven. Dus ik ga geen beoordeling geven, misschien een herziening op zijn tijd is mogelijk. Misschien ga ik er nu anders tegen aan kijken.

avatar van SaNDuTjE
Vast niet

avatar van daxclusive
Een slappe film.
Totaal niet komisch en zonde van de tijd

avatar van Shinobi
Vermakelijk filmpje voor een avondje, vooral kijken als je zelf ook in een supermarkt hebt gewerkt.
Voor de rest niet al te bijzonder, te Amerikaanse met al het grootse enz.
Gelukkig was Simpson wel redelijk en had ze niet al te veel tekst.

2,5 Sterren.

Redelijke comedie waarin een inpakker van een mega-supermarkt werknemer van de maand wil worden om een nieuwe kassiere te imponeren. Leuke personages en ook flink wat geslaagde grappen. Veel herkenbare situaties op de werkvloer. Absoluut vermakelijk, maar het had soms wel wat scherper gemogen en het romantische gedeelte werkt daar ook niet aan mee.

avatar van Friday the 13 th
Zéér goede komedie en helemaal mijn soort humor. Zo droog bij momenten. Het concept zit goed in elkaar en er is veel oog voor detail (bijvoorbeeld de aftiteling gebeurd op kassaschermpjes). Het strijden om de titel geeft genoeg ruimte voor interessante vondsten. Het wordt daardoor erg grappig bij momenten.

Ook Jessica was in 2006 aan een goede comeback aan het timmeren. Helaas is deze nu weer wat stil gevallen. Eerder een bijrol voor Jessica, maar ze deed het niet slecht.

Goede dynamiek tussen de personages en ook de oma was grappig. You better wash your balls!! Bijna geen saaie momenten en de grappen volgen elkaar in een hoog tempo op.

avatar van MizKriz
Grappige film.
Romantische film ook,
maar de dol dwaze humor erin is best wel grappig.
Heb me geen moment verveeld.
Een min puntje, het einde was wat stroef. Beetje flauw.

Grappig, in de spits staat bij deze film een foto van Major Pain.
SUkkels

avatar van Donkerwoud
Het debiele broertje van Clerks in hoe het de sneuiige personages van een supermarkt op de hak neemt. Vergeet echter elke spitsvondigheid en scherpe grappen van Kevin Smith, want deze film is flauwer dan flauw. Maar om de een of andere reden komt die ongeneerde meligheid hier juist goed tot zijn recht. Zelfs non-actrice Jessica Simpson weet aanstekelijk te zijn door in elk shot te verschijnen in een weinig verhullend pakje. Zo puberaal als maar mogelijk is, maar misschien daarom ook wel een prettige guilty pleasure.

avatar van van duijn
Een best redelijke komedie, kon wel een paar keer lachen en vond Cook het ook helemaal niet slecht doen. Simpson is natuurlijk ook altijd leuk om naar te kijken maar die Vince was echt vreselijk irrietant. En natuurlijk het standaard einde voor een romantisch komedie gaat een beetje vervelen. Niet heel best maar ook niet slecht. *2.0

avatar van predator
Een aantal dingen was herkenbaar, maar verder niet heel leuk.

avatar van SnakeDoc
Oke, ik durf het het wel toe te geven. Ik heb eergisteren bij de zoek optie op Jessica Simpson gezocht. Bleek dat ze in 4 filmpjes speelt waarvan ik er al 2 gezien had.

Natuurlijk heeft ze een porno kop, maar eerlijk is eerlijk ... lekker is ze wel.

En daarom besloten deze ook maar te zien, en inderdaad ... wat een stuk blijf die meid.
Het verhaal is natuurlijk zo voorspelbaar als de pest, maar met een paar leuke grapjes en de mooie rondingen van Simpson heb ik me er heel aardig door heen weten te slepen.

Voldoende!

avatar van Franza
Leuke comedy
Niet de beste maar gewoon leuk
Verstand op 0 (is nie moeilijk voor mij) en vol gas kijken!

Vlot.

Al is het jammer dat het uiteindelijk een comedy is die het van de bijrollen moet hebben. Cook is wat geurloos en Simpsons verschijnt hopelijk nooit meer in een film, als centraal duo stellen ze dan ook helemaal niks voor.

Gelukkig hangen rond hen wat leuke karikaturen. Die blinde is tof, Shepard doet het ook meer dan behoorlijk en andere bijrolletjes hebben elk wel hun momententje waar ze beperkt kunnen schitteren.

Verder voorspelbaar natuurlijk, maar gelukkig blijft het de hele tijd wel gematigd grappig. Niet teveel drama naar het einde toe, gewoon een vlotte komedie tot aan de allerlaatste scene. Niet groots, wel vermakelijk. En dan te bedenken dat ik eigenlijk de verkeerde film te pakken had (wou die andere Employee of the Month van 2004) zien.

vermakelijk filmpje met enkele goede vondsten, maar voor de rest niet meer dan een doordeweeks filmpje. Toch 3*

avatar van Beertje45
Grappige, vermakelijke komedie. Vond de film bij een herbekijkbeurt wat minder, maar over het algemeen goed verteerbaar. Zoals Killerfreak al zegt, leuk tussendoortje.

De grap met de oudere man op die parking vond ik een dijenkletser, lag in een deuk!

avatar van tbouwh
You're like the drummer from REO Speedwagon. Nobody knows you. Zomaar een fijne quote uit deze zeer vermakelijke komediefilm. Een film die bolstaat van de leuke opmerkingen en gebeurtenissen, die me keer op keer aan het lachen brachten ( de oma van Cook is bijvoorbeeld briljant). Dan Cook heeft direct mijn sympathie als lazy inpakker, die omturnt in een bedrijvige medewerker als hij erachter komt dat de nieuwe, aantrekkelijke caissiere valt op de werknemer van de maand. Wat volgt is een komische strijd met Shephard, een arrogante klootzak met een hele reputatie. De eerste 3 kwartier zijn duidelijk het leukst, maar ook daarna blijft de film leuk met een weinig verrassende, doch leuke ontknoping. Het gemiddelde van deze film vind ik wat laag, dit is een origineel verhaal, dat je echt doet lachen, en de acteerprestaties zijn prima. Nergens echt hoogstaand, maar prima vermaak. Ruim 3.5*

avatar van Kondoro0614
Employee of the Month

Goeie en grappig film die bom vol goeie maar soms flauwe humor zit.

Van Dane Cook en Dax Shepard heb ik nog niet gehoord, en volgens mij ook nog geen films van gekeken, maar hun speelde prima hun rollen en waren ook erg grappig. En tja, Jessica Simpson is gewoon een knappe vrouw, maar had de borsten wel telkens bijna uit haar jurkjes hangen.... Maar dat maakt niet heel veel uit Greg Coolidge heeft zijn taak als regisseur ook prima uitgevoerd en goed gedaan!

Kwa verhaal was hij ook wel geinig in elkaar gezet. Ook grappig was dat die zit plek midden in een schap, geniaal bedacht was dat! Alleen was het einde van de film een beetje matig, en leek wel afgesneden.. Zo pats boem en het was over.. Maar kwa bedachte dingen was de film leuk Met zo'n mini-scooter naar je werk toe rijden terwijl hij in de winkel stond voor verkoop, dossier kijken voor een chocolade reep etc, etc.. Ook is dit eens een keer wat anders dan met die standaard komedianten zoals Seth Rogan, Adam Sandler en Steve Carell.

Zo zie je dat deze film nog beste wel leuk is, en is opzich echt een aanrader voor een avondje bank hangen, hij staat ook op Netflix Nederland!

Ik geef hem een 4.0*!

Dick2008
Deze nog eens bekeken maar blijft echt matig. Er zitten wat leuke gedeelten in en Jessica Simpson heeft wel degelijk toegevoegde waarde, anders zou het helemaal een ééntonige bedoeling worden, de strijd tussen twee supermarktmedewerkers. Dax Shepard speelt wel wat beter dan Dane Cook, maar toont wel heel vaak Mr. Bean trekjes. Leek halverwege iets beter te worden, maar zwakt dan toch weer vrij snel af. Het gegeven is ook veel te mager en de uitwerking laat te wensen over, om over een komedie te spreken. De finale is bovendien cliché. 2.0

avatar van EIGER3970
Zijn de winkels echt zo groot in de VS? Huge!

avatar van IH88
“You're like the drummer from REO Speedwagon. Nobody knows who you are.”

Verrassend leuk. Het eerste gedeelte is duidelijk het sterkst, en vooral Dax Shepard is heerlijk op dreef als arrogante Employee of the Moth. Dane Cooke speelt hier meer de straight man die er alles voor over heeft om Shepard van zijn troon te stoten. En om de heerlijke Jessica Simpson te versieren, wat ik hem niet kwalijk kan nemen. Het tweede gedeelte is wat conventioneler en het verplichte drama voelt geforceerd aan. Gelukkig blijven Shepard en Cooke ook hier erg goed, en vooral de "wedstrijd" tussen beide wie zich tot de beste werknemer mag kronen is nog een klein hoogtepuntje.