• 11.008 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Tinto Brass

Met onder meer: Anna Ammirati en Patrick Mower

Gesproken taal: Frans en Italiaans

Plot Monella

"A determined young virgin is on the loose..."

Energieke jongevrouw brengt het hoofd op hol van elke man maar gaat trouwen. De aanstaande bruidegom wil echter niet met haar naar bed voor de huwelijksnacht.

Alle Media

avatar van Ramon K

Ramon K

Interessant plaatje....

kappeuter (crew films)

Laat je niet misleiden. De film is het kijken niet waard.

avatar van narva77

narva77 (crew films)

Zag em vanmiddag bij de Free liggen...

Ik zeg lekker niet of ik em meegenomen heb :evil

avatar van Jos2

Jos2

Wereldposter.

avatar van IamBernie

IamBernie

hmm, mag ik vragen wat er zo bijzonder aan is ? Ik zie het namelijk niet

avatar van narva77

narva77 (crew films)

Mooie......fiets

avatar van vic

vic

Tinto Brass is de ongekroonde koning van de soft erotiek. Hij stopt er altijd wel een verhaaltje in en probeert er iets kunstzinnig iets van te maken. Dus mooie beelden met mooie kleuren. Zijn hoofdzakelijk doel blijft natuurlijk het opwinden van zijn publiek en dat lukt aardig (gezien zijn succes). Vind de films wel mooi maar staan meer in mijn flop 100 dan in mijn top honderd.

avatar van damon

damon

Wat een mooie grote banden!

meisje ziet er mooi uit, maar verder?

avatar van Spider

Spider

Haar achterlichtje is kapot.

avatar van Sjan

Sjan

Spider schreef:

Haar achterlichtje is kapot.

haha

avatar van wpstolk

wpstolk

stinissen (crew films & series)

Mooie lingerie

avatar van Sjan

Sjan

Zoveel nuttige posts heb ik nog niet eerder bij een film gezien

avatar van 93.9

93.9

Echt zo jammer dat ze niet eens een film van Tinto Brass doen op een SBS of RTL5 op tijden dat ze van die vlees noch vis erotische softshit uitzenden.

avatar van johnboer

johnboer

Ik heb genoten (met hoofdletters) van deze zonnige,luchtige erotische film.Een dikke 4 voor deze film,gezien het genre.Daarna de box Tinto Brass gekocht.Moet ik nog zien.Ook de 2 dvd's met de korte verhalen gekocht.Short Erotic Collection.Wel gezien.Wat een bagger is dat.NIET OM AAN TE ZIEN.!!!! Kan zo de vuilnisbak in.

Maar dit is voor mij een juweeltje.Een aanrader.

avatar van Koos

Koos

Oooh deze film is echt slecht, de film komt me weer voor de geest, nu ik het plaatje zie!

avatar van Erli

Erli

johnboer schreef:

Maar dit is voor mij een juweeltje.Een aanrader.

Nog meer aanraders dan, johnboer? Ik houd wel van dit soort dingen en geniet ook (samen met mijn fijne vrouw) van dit soort films . Niks mis mee, toch?

Theunissen

Hoewel ik dit zeker niet de beste film van regisseur Tinto Brass vindt, was dit wel een vermakelijke en ook vrolijke film die zich lekker wegkijkt. Dat kwam vooral door het luchtige en ook komische verhaal waarbij de fraaie Anna Ammirati (in de rol van Lola) spat van het scherm.

De film begint al leuk met een fietsende Lola die iedereen het hoofd op hol laat slaan als ze voorbij fietst haar fraaie achterwerk (wel voorzien van slip) te laten zien. Zo maakt ze o.a. een boer, fietsrenner en twee Paters gek en die laatste twee snuiven zelfs aan het zadel als Lola van de fiets is afgestapt

Het min of meer soort romantiek verhaal (speelt zich ergens af in de jaren 50) heeft wel niet veel om handen en draait hoofdzakelijk om Lola en haar jaloerse aanstaande man Tommaso (gespeeld door Max Parodi, die wel wat wegheeft van Josh Brolin), waarbij Lola alle mannen het hoofd op hol laat slaan en dus Tommaso jaloers wordt. Het liefst wilt Lola dat Tommaso haar ontmaagd, maar Tommaso wil daarmee wachten tot ze getrouwd zijn en daarom haalt Lola alles uit de kast (zoals het flirten met andere mannen) omdat eerder te laten gebeuren. Er zit ook nog een verhaal in verweven wie nu eigenlijk de echte vader is van Lola en ook nog een weddenschap.

De uitvoering van het verhaal is leuk en komisch gedaan en visueel mocht de film er ook wezen. Dat laatste natuurlijk vooral door de fraaie Anna Ammirati, die ook zeer regelmatig haar fraaie blote lichaam laat zien. Ook zitten er een aantal aardige scenes in, zoals in het café met de dansende Amerikaanse soldaten waarbij Lola de boel op ontploffen zet door regelmatig haar benen te openen en opwindend gaat dansen op muziek uit de jukebox. Ook de scene in de regen waarbij Lola op de hurken gaat zitten en op de straat plast mocht er wezen.

Al met al was dit wederom een vermakelijke film van regisseur die zich lekker wegkijkt.

avatar van shrink

shrink

• 1988 berichten

Mooie beelden, maar waardeloos verhaal.

avatar van Fransman

Fransman

Wat een zuur gedoe hier. Behalve van Theunissen dan. Een film waar je blij van wordt. Vanwege de muziek, maar vooral natuurlijk van Anna Ammirati, die we in volle glorie mogen bewonderen. Kijkt lekker weg. Tinto Brass weet wel hoe je mannen (en vrouwen) kunt amuseren. Bovendien, Italiaans tot op het bot, deze film. Met alle opgewonden herrie van dien. Heb er eigenlijk wel van genoten. Al had ik 'm lang geleden al wel eens gezien. Maar een film hoort natuurlijk ook een verhaal te hebben. Jammer genoeg ontbreekt dat hier. Het leuks was nog Tinto Brass zelf met sigaar als dirigent van de plaatselijke muziekband. Maar er zijn (heel veel) beroerdere films dan deze.