• 8.561.697 stemmen

Met onder meer: Kyla Pratt, Kristen Wilson en Ryan McDonell

• Disney+ Bekijk via Disney+
  • meJane Bekijk via meJane

Plot Dr. Dolittle 3

Lisa Dolittle stuurt haar dochter Maya naar 'Durango', een boerderij. Daar komt Maya er achter dat ze het talent heeft om met dieren te praten en dat kan ze goed gebruiken om de boerderij te redden van overname door een nabijgelegen ranch.

imageimageimageimageimageimage

avatar van Cinzano

Cinzano

Vond het wel een leuk filmpje voor de zondagmiddag.

Echter wel jammer dat Murphy er niet in voor komt.

avatar van Nieke

Nieke

Eigenlijk vond ik deze beter dan de twee vorige delen. En voorm ij helemaal niet jammer dat er geen Murphy in te zien is...

Een doordeweekse tiener-movie, met de nodige amusementswaarde.

avatar van seanpuffy

seanpuffy

een hele mooie film

alleen een klein minpuntje, spijtig dat deze zonder eddie murphy is maar al bij al is hij echt goed.

**4.5**

avatar van Wassup !

Wassup !

Snap niet dat ze aan dit deel begonnen zijn , best leuk gemaakt dieren die praten, maar zeker niet meer dan dat. Zelfs de eerste film was niet bepaald een groot succes WAAROM !!!!!

ik mis eddie murphy deze film zou beter zijn als eddie er in zit

avatar van veron35

veron35

Wassup ! schreef:

Zelfs de eerste film was niet bepaald een groot succes

Meschien niet goed bechritiseert, maar toch wel heel bekend. En dus is hij wel een succes te noemen. Volgens mij is er niemand hier in Nederland die er niet van gehoort heeft.

avatar van Mug

Mug

De familiefilms werden opgevolgd door deze direct-to-video only suitable for jonge pubers.

Nogal beschamend als er vanuit het niets opeens een prachtig gechoreografeerd dansje voorbijkomt en later nog een keer in het kader van 'street dance meets line dancing'. Het is dat de cast van High School Musical en heldinnen the Olsen Twins en Hillary Duff verkleed als ganzen of cowgirls nog net niet opgetrommeld werden voor een dansje of een liedje.

Dan is er nog een hoop moralistisch gezever waar zelfs de jonge pubers van tegenwoordig anorexia van krijgen. Op eigen risico: 1 ster (voor Stray Dog, ook maar nipt overigens).

avatar van Mathijsco

Mathijsco

Ik heb een niet gezien maar zonder Murphy? Wat een flop!

JohnWilliams

Wat een PIEP-film, zonder Murphey is er geen bal aan!

avatar van Dragoon

Dragoon

avatar van maurice32

maurice32

Dragoon schreef:

wist ik ook niet

avatar van jackie chan

jackie chan

bah dit is geen zak aan zonder murphy.

Ik vind het idee van, "om haar dochter" de hoofdrol te geven niet zo slecht maar dan moet murfhy toch zeker als vader aanwezig zijn.

Dit si gewoon jammer. Dat was in drD2 nog het moiste, het bellen naar je dochter in je eigen huis .

Wat doet murphy tegenwoordig eigenlijk? Ik zie hem de laatste jaren niet meer. ik dacht oh een DRD3 die moet ik zien. maar jammer gneoeg ...

het is niet anders.

jackie chan schreef:

het is niet anders.

Heb hem ook een tijdje niet gezien todat ik gisteren Norbit zag, daar speelt hij in (geloof weer met een paar dubbel rollen) en niet te vergeten in Shrek natuurlijk!

avatar van Leland Palmer

Leland Palmer

Aan dit (hoogstwaarschijnlijke) prul ga ik me dus niet wagen!

JohnWilliams

Inderdaad niet wagen, het is niks waard, Ongeveer dezelfde waarde als Home Alone 4 en dat zegt al genoeg.

avatar van kimberlyVD

kimberlyVD

Ik vind het eigenlijk best nog wel een leuke film om te kijken op een ontspannend avondje... Een 3,5 toch wel van mij

avatar van maerk

maerk

Had al kunnen raden aan de titel alleen al dat dit bagger was. Eens een keertje op een verjaardag gezien...vreselijk.

Dat mensen dit kunnen maken en uitbrengen met het idee om mensen te laten lachen of een fijne avond te hebben! ongelooflijk.

Nep. 0,5 ster.

avatar van Waku

Waku

Leuk maar voorspelbaar tussendoor filmpje.

Door de prettige verschijning van Kyla Pratt aardig om naar te kijken.

Verder is het allemaal standaard wat men voorgeschoteld krijgt in deze komedie.

Vooral leuk voor (kleine)kinderen

Tussen de 2,5* en 3*

avatar van Ace Hanlon

Ace Hanlon

Dragoon schreef:

wist niet eens van z'n bestaan af tot vandaag.

Dat kan ik zelfs vandaag nog zeggen!

Nu vond ik deel één al niks, dus ik heb me al niet gewaagd aan deel twee.

Nu lees ik dus dat er zelfs nog een deel drie is, maar dat laat ik ook maar aan mij voorbij gaan

avatar van Ace Hanlon

Ace Hanlon

Leland Palmer schreef:

Aan dit (hoogstwaarschijnlijke) prul ga ik me dus niet wagen!

Sorry voor jou, maar ik vind wel dat je als "Crew-member" deze film gewooon moet bekijken en beoordelen!

avatar van 074

Ace Hanlon schreef:

Hoezo moet hij dit bekijken en beoordelen? soms zegt de poster namelijk al genoeg. En alleen omdat hij een crewmember is hoeft hij nog niet elke film te zien en te raten....

avatar van Leland Palmer

Leland Palmer

Heb de film toch maar even meegepakt vanavond. Wat kan mij dat anderhalf uur ook schelen. Dat dit een slechte film zou zijn, wist ik bij voorbaat al, maar dit was dan ook wel erg slecht. De acteerprestaties zijn om te huilen. We zien steeds vijf man in beeld, de rest van de groep staat er wat sneu achter. Tuurlijk is er ook weer een dik figuur, die zichzelf keer op keer voor lul zet, door met zijn eigen gewicht te spotten. Dat optreden van Dolittle was al helemaal een dieptepunt, en dat dansje erbij Vreselijk, wat een ellende. Natuurlijk besluit Dolittle te vertellen dat ze met dieren kan praten, om de ranch te redden en natuurlijk moet dat weer op het laatst. Alleen doet ze er ook nog eens niks mee, wanneer ze bijv. tegen die stier kan zeggen (bij de rodeo) dat ie' ff rustig aan moet doen. ''No Maya, this is someting i gotta do on my own'' Inderdaad om te huilen en dan dat voorspelbare roteinde, om te janken. De tijd ging opzich wel rap voorbij, jammergenoeg was er elke seconde wel iets waar ik me aan heb geërgerd. Eén van de slechtste films die ik in tijden heb gezien.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

Hilarious schreef:

Oh my God. Ik wist niet dat er een deel 3 van was.

Inmiddels als deel 5 ..

avatar van rubberduckie

rubberduckie

het moment dat die hond het volkslied gaat joelen haak ik af... niet te geloven wat een prutbende. zelfs de dieren konden dit kadaver niet redden... waste of my time...

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

Blergh! Failende opvolger van de beroemde Dolittle delen. Iedereen moet zo onderhand toch wel weten dat een vervolg maken zonder de orginele acteurs niet werkt.

Bovendien is het verhaal in deze film kinderachtig, spelen de acteurs erg irritant en zit het vol met cliches.

avatar van 606

Gelukkig waren er nog dieren, die de nodige humor hadden.

de omgeving was mooi ook pluspunt.

Maar de rest was niet goed helaas.

2 sterren

avatar van MatthijsGr00t

MatthijsGr00t

Stuk zwakker dan de eerste twee delen. Deel 3 is weinig vernieuwend en van een vrij matig en kinderachtig niveau. Vroeger kon ik om deze films nog wel lachen maar in feite is dit vrij slecht en ook weinig vermakelijk. 1,5*

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

Nogal een stap achteruit ten opzichte van de eerdere 2 films. Voornamelijk door Kyla Pratt die niet eens erg tergend is maar als vervanger van Eddie Murphy het er maar zwak vanaf brengt. Niets bijzonders, maar voor dit soort films stel ik geen al te hoge eisen. Eenmaal, maar geen andermaal.

avatar van Weertenaar

Weertenaar

Ik had me op het ergste voorbereid maar het viel zowaar nog alles mee. Toch kan het niet op tegen de eerste twee deeltjes, al was het alleen maar omdat Murphy de bui waarschijnlijk al zag hangen en dit derde deeltje wijselijk links heeft laten liggen. Met het nodige vrouwelijk schoon tracht men één en ander nog te redden, maar blijkbaar zag men zelf ook wel in dat alleen op die manier Dolittle 3 nog enigszins aan de man kon worden gebracht.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Deze bagger film is vanaf vandaag op Disney+ te zien. Wat een slecht aanbod heeft Disney+ zeg!! Als ze echt willen overleven, dan zullen ze toch echt wat moeten verzinnen, want het aanbod wat ze momenteel hebben is gewoon triest. Ben echt benieuwd hoe het gaat worden als ze vanaf 23 februari samen gaan met Star. Want alleen overleven ze dit niet, lijkt mij.