• 11.464 nieuwsartikelen
  • 9.040.490 stemmen

Dr. Dolittle: Million Dollar Mutts (2009)

Familie / Komedie | 90 minuten

Genre: Familie / Komedie

Alternatieve titel: Dr. Dolittle 5

Geregisseerd door: Alex Zamm

Met onder meer: Kyla Pratt, Jason Bryden en Doron Bell

Gesproken taal: Engels

Plot Dr. Dolittle: Million Dollar Mutts

"Lucky superstar!"

De familie Dolittle gaat op een welverdiende vakantie naar Hollywood. Van uitrusten komt echter niet veel terecht, want de dieren rollen van het ene avontuur in het andere. Vooral het hondje Lucky doet zijn naam geen eer aan, want hij lijkt wel een magneet te zijn voor allerlei problemen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Entertainment Reporter

College Dean

avatar van HoRRoR-Freak23

HoRRoR-Freak23

3 stemmen en geen commentaar? .....

avatar van martien76

martien76

Weer een leuke film, gewoon lekker lachen en ze blijven leuk,

deze soort waar dieren dus ook de rol spelen whahaha ik heb in de deuk gelachen dus vandaar met ster dik verdiend.

avatar van poppie

poppie

Deze film is een echte must have.

Zeker de moeite waard om een keer te kijken.

Wij hebben met zijn alle krom gelegen van het lachen

Vandaar ook 4 sterren van mij.

Groetjes

avatar van RickZ

RickZ

Komedie over het nichtje van Dr. Dolittle en pratende dieren. Bekend verhaal dus, soms grappig. Vooral de 2 leuke chicks houden de aandacht vast...

avatar van Najade

Najade

Leuke actrice Kayla. Simpel verhaaltje, lijkt een lange nickelodeon serie. Ik ergerde mij wel aan die aap, heel vervelend, denkt dat ie grappig is, NOT! De achtervolging op t einde ging ook nergens over.

avatar van Jozz

Jozz

Ik kan ze altijd wel waarderen, deze 13 in een dozijn opvolgers van Dr. Dolittle . Kyla Pratt speelt weer leuk en is natuurlijk altijd leuk om naar te kijken in deze zoete films.

Wel vind ik de TV show + achtervolging op het einde veel te kinderachtig, het slaat echt nergens op. Iets dat ik wel jammer vind. Ik snap dat het een familiefilm is, maar dit was gewoon te fout voor woorden .

2,5*, gewoon een leuk feel good tussendoortje, niets meer niets minder.

avatar van Decec

Decec

Een redelijke familiefilm..

Ook een redelijke camerawerk en acteerwerk..

Dieren praten vind ik flauwe film,

dit is echt voor de kinderenfilm...

Geen topper...

Geen moeite waard bekijken...

avatar van lars-pixar

lars-pixar

Dr. Dolittle 5

‘Ze maken de film met Eddie Murphy nu wel erg belachelijk’

Dit is sowieso een onnodig vervolg op deel 3 en 4 net zo als deel 4 een onnodig deel was van 3. Nu wordt het echt saai het verhaal is simpel en word ook niet zo leuk verzonnen. De casting is matig en acteer voldoende maar dat kan het verhaal niet redden. Ik verwacht en ik hoop dat er geen vervolg komt. 1,0*

avatar van Elineloves

Elineloves

Deel 5 alweer, jezus. Ik kan me de eerste vier nauwelijks meer herinneren. Volgens mij heb ik ze niet eens allemaal gezien. Vanochtend, lui en voldaan na de drukke feestdagen, zag ik vanuit mijn warme bed dat deze film op TV was. Bij gebrek aan beter aanbod en het feit dat ik te lui was om een DVD op te zetten, heb ik de film toch maar een kans gegeven. En toegeven, best leuk.

Een luchtige familiefilm vol nonsens (irritante wannabe celebs, pratende dieren, een kleverige romance) die best weet te vermaken. Ik zou nu, terwijl de film net is afgelopen, geen enkele naam meer kunnen opnoemen en eigenlijk ben ik grotendeels alweer vergeten waar ik net naar gekeken heb, maar dat terzijde. Honden doen het sowieso wel voor me. Ook de andere dieren (Dat varken, het konijn) waren aandoenlijk.

Leuk familiefilmpje.