The Great St. Trinian's Train Robbery (1966)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Sidney Gilliat en Frank Launder
met Frankie Howerd, Dora Bryan en George Cole

Alfred Askett is de leider van een bende overvallers die zeven jaar geleden een roemruchte treinroof heeft gepleegd. De slimme schurken hebben destijds de buit verborgen in een oud, verlaten herenhuis. Geduldig wachten zij tot er zeven jaren zijn voorbijgegaan, waarna de aanklachten zijn verlopen en zij niet meer strafrechtelijk kunnen worden vervolgd. Als zij echter de schat willen ophalen, blijkt het herenhuis te zijn omgebouwd tot meisjesschool. Maar dat is nog lang niet alles, want de meisjes lijken stuk voor stuk hun ergste nachtmerrie te worden.