Littleman (2006)

Alternatieve titels: LiTTLEMAN | Little Man

Verenigde Staten / Canada

geregisseerd door Keenen Ivory Wayans
met Marlon Wayans, Shawn Wayans en Brittany Daniel

Lilliputter Calvin Sims is een crimineel, die op een dag een kostbare diamant weet te stelen. Om het te verbergen stopt hij het in de handtas van een voorbijgaande vrouw. Als Calvin de diamant dan terug wil hebben besluit hij zich als een baby voor te doen. Als hij dan vervolgens door de vrouw en haar man in huis wordt genomen gaat hij op zoek naar de diamant.

avatar van Rodger
moahh... is wel leuk, maar 1 keer gezien te hebben is voldoende...
2**

Redelijk flauwe film. Totaal niet grappig. Goed voor een keer te zien en dan nooit meer.

movies2323
Dit was zo slecht!

avatar van Mrs.Congeniality
geen topper, maar wel vermakelijk

avatar van konynewortel
Hilarische film prima opvolger van White Chicks

avatar van timburton
konynewortel schreef:
Hilarische film prima opvolger van White Chicks

Het is geen opvolger.

Slechte film, eigenlijk zoals alle films van deze 2. Niet de moeite waard om deze te kijken. Halve ster.

avatar van Angelo2
Tenenkrommend slechte comedie. Met moeite afgekeken. Geen geslaagde grappen en irritant acteerwerk. Niks voor mij.

avatar van Betamax
Leuk om een keer te zien.
Maar meer ook niet. Af en toe gewoon te flauw.

Zeer goede lachfilm !
Jammer dat heel veel mensen zo weinig humor hebben. Zullen vast wel liefhebbers zijn van vreemde humor zoals 'South Park'

Ik begrijp de slechte reacties niet. Ik vond het hilarisch, gewoon verstand op nul.

avatar van MizKriz
Geen hoogvlieger, nogal flauw verhaal, geen originaliteit, op wat toch nog goed gebrachte grappen na, goed voor 2,5*

avatar van brymj
Superduo

avatar van Kondoro0614
LiTTLEMAN

Meh viel tegen... Ik heb van vele kanten gehoord dat de film saai en niet leuk zou zijn.. Ik zag hem toevallig vanmiddag langs komen op Netflix en ik wou hem wel even een poging geven.. Maar goed, ik heb me helemaal niet erg vermaakt.. Wat ik normaal wel zou hebben met Marlon Wayans.. Ik vind hem echt een leuke acteur.. Kan vaak om hem lachen! Het is grappig om de drie Wayans te zien in de film... De drie broers, Keenen Ivory Wayans (als regisseur) Marlon Wayans en Shawn Wayans... Het concept van LiTTLEMAN vond ik ook niet goed of leuk... Ik kon maar niet wennen aan Marlon Wayans die een baby is...

avatar van soom
Typische film weer. Het is redelijk smerig. Typisch Amerikaans, loopt het hele spectrum van onderbroekenlol af. Het is leuk om verlopen ster en (ex) liefde van de regisseur te zien. Ik hield en houd wel van mejuffrouw Daniel, Sweet Valley High verslond ik in boekvorm, en van de serie heb ik wel een paar afleveringen gezien. Verder vond ik het wel soms net over het randje gaan qua grappen. Ik heb liever dure grappen die goed uitgeschreven worden dan de goedkope lach en schiet grappen. Maar redelijk aardig, dat wel. Alleen zo weer vergeten. Niet helemaal mijn kop koffie.

Trieste film, voor kinderen is het nog wel leuk, maar voor volwassenen is het echt zo doorzichtig en zo irritant, dat de mensen niet in de gaten hadden in de film dat het geen baby was, toen kon ik er al niet meer om lachen, want dat sloeg gewoon helemaal nergens op!!

avatar van tattoobob
De Wayans kunnen soms wel grappig zijn maar deze film is er een om over te slaan.
Slechte en te makkelijke grappen komen voorbij evenals slecht acteerwerk.
Visueel heeft deze film ook niet veel te bieden.

Matige film waarin een criminele lilliputter een diamant steelt, maar die vervolgens weer kwijt raakt. Een film vol infantiele, voorspelbare en foute humor. Maar hier en daar valt er toch wel wat te lachen, vooral omdat Marlon Wayans er wel grappig uitziet als baby/lilliputter. Zeker niet goed, maar vermakelijk genoeg voor 2.5 sterren.

avatar van Phantasm
Leuk om een keer gezien te hebben.