The Perfect Holiday (2007)

Familie / Romantiek

geregisseerd door Lance Rivera
met Terrence Howard, Queen Latifah en Gabrielle Union

Een jong meisje gaat op zoek naar een nieuwe man voor haar moeder, nadat haar ouders gescheiden zijn. Ze vraagt de hulp aan de Kerstman die ze ontmoet in een groot warenhuis.

avatar van Najade
Ik vond het niet zo'n denderende film, leuk voor 1 keer en dat heb ik zelfs gekeken met af en toe momenten van "Gaap"!
Karakters worden niet echt uitgediept. Je hebt absoluut niet het gevoel dat de twee hoofdrolspelers elkaar in de film echt leuk vinden. Ik vond de kinderen nog interesanter. Ik heb ook niet echt het idee wat de rol van queen latifah en terrence nou was??? Soort van engel/duivel? Heel vaag...
Ik geef de film een 2.5

avatar van MissyNador
Niet echt een geweldige film. Gewoon lekker gezellig kijken.

Aangename lekkere kerstfilm wat heerlijk ontspannend wegkijkt, een dikke welverdiende zeven dus 3.5*

avatar van Norma
Ik ging deze kerstfilm kijken vanwege Queen Latifah, die ik doorgaans wel leuk vind, maar haar piepkleine rol in deze film is zowel qua screentime als toegevoegde waarde voor het verhaal nagenoeg te verwaarlozen.
Het verder nogal voorspelbare verhaal zit vol karikaturale personages en biedt geen enkele verrassing. De drie kids acteren echter leuk en hun aanwezigheid zorgt er voor dat de film geen ernstige mislukking is geworden.