Dad (1989)

geregisseerd door Gary David Goldberg
met Jack Lemmon, Ted Danson en Olympia Dukakis

Wanneer een drukke zakenman plotseling te horen krijgt dat zijn vader op sterven ligt, snelt hij naar huis om poolshoogte te nemen. Hij verzorgt hem direct en de twee komen nader tot elkaar, zoals dat nooit eerder geweest is. Langzaam maar zeker leren ze elkaar een aantal belangrijke levenslessen en wordt duidelijk wat ze in hun leven gemist hebben.

avatar van Ralfke
Deze heb ik laatst op TV gezien; wel een aangrijpend verhaal en een goede rolbezetting. ***1/2 meer dan verdiend!

avatar van beaster1256
ja heb hem ook onlangs gezien en verwachtte er ook veel meer van , het verhaal was ok en de acteerprestaties van vooral jack lemmon waren ok , maar het had allemaal wat dieper uitgewerkt moeten worden
toch een 2.5

avatar van james_cameron
Begint goed, maar verandert halverwege in zo'n vreselijk manipulatieve tranentrekker dat het bijna lachwekkend wordt. De rake emotionele momenten maken dan plaats voor veel belachelijke 'gezellige' scenes en een hoop ongein.