Heartbreakers (2001)

Alternatieve titels: heartBREAKeRS | The Heartbreakers

Komedie / Misdaad

geregisseerd door David Mirkin
met Sigourney Weaver, Jennifer Love Hewitt en Gene Hackman

Max en Page vormen als moeder en dochter een team: Max verleidt rijke mannen zodat ze met haar trouwen, en vervolgens verleidt Page ze, zodat Max weer van de man kan scheiden, met een flinke deel van de "buit" uit de scheiding. Als ze in geldproblemen komen besluiten ze nog één laatste klus te doen: de oude, rijke William B. Tensy. Het gaat echter allemaal niet zoals ze gehoopt hadden.

Vind het een middelmatig film. Vrij compact waardoor ik de speelduur aan de lange kant vind.Acteerwerk viel mij eerlijk gezegd reuze mee en bepaald zeker een voldoende.
Jennifer Love Hewitt maakt inderdaad veel goed en anders was hij denk een halve ster lager uitgevallen. Mede door Jennifer toch wel een film die je een keer gezien moet hebben!

avatar van kimmekelolita
echt een hele leuke originele film.
geniaal al die truucs met niet betalen enzo
zeker een aanrader!

avatar van movie acteurs
Zeer degelijke en vermakelijke komedie. Had niet veel van de film verwacht maar ik kreeg best een luchtig filmpje voorgeschoteld. Jennifer Love Hewitt is een mooie vrouw en ik ben zeker geen fan van haar, maar hier doet ze het wel leuk en ik kan haar wel waarderen. Deze film krijgt van mij een 3,5.

avatar van mer1973
jennifer is alleen al 3* waard.

Miss "Alien" in een vrouwelijke rol. Leuk om zien, zacht voor de ogen. Als man kijk je enkel om te kijken. lees gluren. En als er dan ook nog een leuk verhaal achter zit ... Aangenaam.

avatar van DragQueen
Middelmatige film, die toch vrij vermakelijk is. Zo heeft de film een prima cast te bieden, waarvan allen goed acteren. Het vrouwelijk schoon is natuurlijk een meerwaarde, maar ook het verhaal is leuk, en aardig bedacht. 3 Sterren.

avatar van mikey
Nou, nou, sigourny als mamma van Jennifer Is het bekijken wel waard.

Melvin Udall
Matig verhaal gecombineerd met grote acteurs. Vraag me af of de film het aankijken waard zou zijn als Weaver, Liotta en Hackman er niet in zaten

avatar van DDT
DDT
alles met Jennifer Love Hewitt is mmmmmmmmmmmmm, leuke film

Aardige comedie waarin moeder en dochter mannen verleiden om er financieel beter van te worden. Wel wat voorspelbaar en het plot hangt nogal aan toevaligheden aan elkaar. Maar het is allemaal zeker wel vermakelijk. Bovendien is de cast ook erg genietbaar en valt er zeker wel te lachen om de rol van Ray Liotta. Een kleine 3 sterren.

avatar van Beertje45
best leuke komedie met een ijzersterke cast. Het is allemaal nogal voorspelbaar, maar de film kijkt lekker weg. Jennifer Love Hewitt is best mooi, maar geef mij maar sigourney weaver. Wat een prachtvrouw voor haar leeftijd. Hackman en Liotta maken het feestje compleet.

Zalig filmvertier

avatar van benni
Jammer van het laatste half uurtje, daarvóór hilarisch! Al met al echt genoten.

Dick2008
Dick2008 schreef:
Ik had hem al eens gezien maar Weaver en Hewitt mogen er wezen dus een tweede keer kan geen kwaad. De film is wel aardig maar toch ook weer niet van tsjonge wat een leuke film dit. Eigenlijk begint hij sterk en gaat daarna beetje voor beetje achteruit. Ik blijf hem op 3.0 houden.

Opvallend dat het een MGM-film is, maar de dvd is van Universal.
Ik vind toch maar een slappe komedie, al kan het ook liggen aan de combinatie Weaver en Hewitt, want ze mogen er wel knap uitzien maar een geslaagd duo als, moeder en dochter is het toch niet. De film begint wel leuk, maar gaat zodra ze hun laatste klus doen toch wel hard achteruit. En zo doorzichtig allemaal, die zwendel. De film is ook veel te lang voor een komedie. Ik hou hem inderdaad maar op 3.0.