• 8.481.613 stemmen

Met onder meer: Keegan-Michael Key, Jordan Peele en Jason Mitchell

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Keanu

"Kitten, please."

Clarence en Rell zijn twee neven die in de stad wonen maar niet bepaald jongens van de straat zijn. Wanneer Rell zijn geliefde kat Keanu wordt gekidnapt, moet het hopeloze duo zich voordoen als een stel meedogenloze moordenaars, om te infiltreren in een straatbende en de kat terughalen. Het schattige katje wordt echter zo begeerd dat de strijd om zijn 'voogdij' uitloopt op een bendeoorlog, waardoor de twee onwetende helden het heft in eigen handen moeten nemen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van clockwork72

clockwork72

What de fuck, exact dezelfde poster als van The Revenant whahahaha wat bizar, moet wel expres zijn gedaan, kan niet anders.

avatar van Lancher

Lancher

clockwork72 schreef:

Sowieso en dan samen met die andere poster en trailer. Gaat een beste film worden!

Keanu

avatar van Rvdz

Rvdz

Iemand enig idee of deze hier gaat draaien? Lijkt me geweldig maar ik kom hem op nog geen enkele release-lijst tegen helaas.

avatar van MH040

MH040

clockwork72 schreef:

er is een hele serie aan parodie posters van deze film

avatar van airbrusher

airbrusher

Ik vind het een gaat wel film. Niet meer niet minder

avatar van m1701

m1701

Tja....wist op een gegevens moment niet meer waar het om draaide.... zoveel verschillende dingen.

mwah 2,5* genoeg voor 1 x

avatar van Macmanus

Macmanus

Te weinig komedie.

Premisse is best wel aardig. Super schattige kat die iedereen zijn hart doet smelten in de film. Alleen moest dit veel meer over de top.

Ken de heren niet. In Amerika vermoed ik wel wat bekender. Wellicht dat het voor die groep iets leuker is allemaal. Maar hier vond ik de grapjes wat te magertjes. Hier en daar wat gniffel momenten. George Micheal bijvoorbeeld. Maar te weinig om te overtuigen. Ergens wel aardig dat dit een wat minder typisch zwart duo is. Ze zijn ook best sympathiek, maar de regie en timing moet wel wat stappen omhoog bij een eventuele volgende poging.

2.5 kleine sterren.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Matige komedie met een vrij slap verhaal. Deze film moet het vooral hebben van de humor maar ook dat is niet echt grappig. Het blijft slechts bij een enkele glimlach, de grappen zijn gewoon niet leuk genoeg. Daarbij komt nog het matige acteerwerk van de 2 hoofdrolspelers, vooral Keegan-Michael Key is niet te pruimen, hij is eerder irritant dan grappig. Slappe hap dus, snel vergeten maar.

avatar van AlphaMale

AlphaMale

clockwork72 schreef:

Ja en die kat lijkt ontzettend veel op Leonardo DiCaprio.

avatar van schumacher

schumacher

Nog een amusante film.

avatar van steffv1

steffv1

viel mee, niet top, niet perse slecht, acteerwerk was ook wel eerder van B niveau op sommige momenten.

avatar van De GeuS

De GeuS

Leuk begin, zakt weg op het eind. Vermakelijk voor een avondje; kleine 3*

avatar van keimpeS

keimpeS

Redelijke komedie, ik moet wel bekennen dat ik moest lachen om de George Michael Scene haha

avatar van paul83

paul83

In de basis een prima comedy, maar in de uitwerking net allemaal wat minder. Het tempo mocht in ieder geval het eerste uur een stuk hoger. De meeste scenes zijn veel te lang. Het laatste half uur maakt dan wel weer wat goed.

De scene waarbij ze één ieder aan elkaar voorstellen was één van de betere

avatar van blurp194

blurp194

Redelijk.

De film draait om de grappen, maar die komen er niet allemaal uit en echte dijenkletsers zijn het ook niet altijd. En het eindigt een beetje te flauw. De acteurs zijn niet heel best, eigenlijk is het de kat die de show steelt - hij heeft in ieder geval een paar erg knappe scenes. Leuk beessie, ik zou 'm zo willen hebben.

De parodie-posters zijn wel weer erg leuk gedaan, en de kalender-foto's van de kat ook.

avatar van De wind

De wind

Zonder twijfel een van de aller slechtste films die ik ooit heb gezien.

Totaal mislukte komedie waar de grappige momenten wellicht op 1 hand zijn te tellen.

Hoewel de kat Keanu de rode draad van de film moet voorstellen komt de kat zelf nauwelijks voor in de film.

avatar van Kondoro

Kondoro

Keanu

Vandaag deze film maar even vanaf het vakantie adresje bekeken. Toch vond ik Keanu erg tegenvallen, Keanu bevat te weinig komedie en is zo naar en vaak echt irritant gebracht dat de lol er vaak vanaf is. Ik houd deze mening daarom ook kort maar, ook omdat ik aan de vermoeide kant ben.

Keanu gaat over het verhaal dat een kitten aan komt zetten bij Jordan Peele. Hij noemt de kat Keanu en heeft veel genot met hem, hij is namelijk net van zijn vriendin af. Keanu word ontvoerd en ze zetten alles op alles om de kat terug te vinden.

Verhaal was traag, concept was prima en het komedie gehalte had beter gekund. Toch nog door de avond heen gekomen toch was het soms wat moeilijk, maar het was niets bijzonder.

avatar van Corcicus

Corcicus

Een rotfilm zoals ik er nog maar zelden één gezien heb. Domme humor die nauwelijks een grijns opwekt, belabberde actie en een flutverhaal. Enkel de scènes met de kat in, ware de moeite.

avatar van Captain Pervert

Captain Pervert

• 1940 stemmen

Pijnlijk ongrappig. Scenes met de kat zijn wel heel gaaf gemaakt, verder is alles gewoon dom.

2 sterren

avatar van Collins

Collins

De plotlijn is een goede aanleiding voor hilarische scènes. Twee namaak gangstas op zoek naar een kat in het keiharde criminele drugsmilieu. Een hilarisch gegeven en voer voor komische taferelen. Kom maar op. Zin in.
Maar helaas werd ik niet verwend met de humor. Met slechts een paar aardige gniffelscènes houdt het wel op. Uit de tegenstelling tussen oppassende burger en keiharde crimineel valt meer te halen dan wat aardige gniffelscènes, denk ik zo.
Dat gebeurt hier dus niet. Na de film heb ik nog immer knagende honger. Comedy is niet makkelijk.
Grappig trouwens dat de stuntman die door de voorruit van de auto vliegt, in vergelijking met acteur Luis Guzmán gigantisch grote voeten heeft. Dat vond ik dan wel weer erg komisch. Zal waarschijnlijk onbedoeld zijn, maar is wel één van de betere momenten. Tja, dat zegt ook wel iets.

avatar van ichi

ichi

Na alles van Key and Peele te hebben gezien (en fan geworden) kwam deze op mijn pad. Er zitten referenties aan sketches uit de serie. Enige voorkennis van het duo is denk ik wel een pre. Met Peele's Get Out in mijn achterhoofd krijgt de film stiekem meer diepte dan wellicht dan de bedoeling is. Het duurt allemaal wat te lang, maar ik heb me zeker prima vermaakt. Stupide op een intelligente manier, of zoiets. Ook visueel soms erg prettig over the top.

avatar van moviefreak 13

moviefreak 13

niets speciaals best eens geinig

dat stukje met george michael verkochte mij aan deze film.

3 sterren blij eens gezien te hebben

avatar van Daan258

Daan258

Prima vermaak.

Verstand op nul en het is goed te doen.

Echt heel grappig werd het niet maar zeker een paar keer moeten lachen en vooral met een glimlach gekeken.

Het is gewoon een aardige film voor tussendoor meer niet.

avatar van alacer9

alacer9

Hele grappige en vermakelijke film!

avatar van brabusRUS

brabusRUS

Ik vond 'm echt heel leuk. De humor is niet voor iedereen. Maar wie de Key & Peele aflevering kent en ze leuk vond, zal dit ook hilarisch vinden. Die George Michael referenties, LOL!

avatar van John Milton

John Milton

Zeker mee vermaakt.

Was erg leuk om halverwege de film Miss Milton erop te wijzen dat dat Jordan Peele is, de regisseur van de door haar zo geliefde films Get Out en Us. Neeeee!

avatar van Blokland

Blokland

Alles over George Michael was comedy gold!

avatar van mrklm

mrklm

Wanneer neven Rell [Jordan Peele] en Clarence [Keegan-Michael Key] stuiten op een ultraschattige kitten, besluiten ze het een thuis en de naam Keanu te geven. Helaas is Keanu het favoriete huisdier van een levensgevaarlijke gangster. Wanneer die Keanu stelen besluiten Rell en Clarence hun kitten te redden, ook al moeten ze zich daarvoor staande zijn in een gangstermilieu dat ze alleen maar kennen uit films. Peele en Key hebben een uitstekende komische timing en deze misdaadkomedie bevat dan ook genoeg vermakelijke momenten. De pogingen van Peel en Key om zich voor te doen als stoere gangsta’s zijn vaak hilarisch, maar het is één van de grappen die ze tot het bot uitmelken – hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor de doorlopende grap over George Michael.