Atomic Twister (2002)

Actie

geregisseerd door Bill Corcoran
met Corbin Bernsen, Mark-Paul Gosselaar en Sharon Lawrence

Tijdens een tornado wordt het koelsysteem van een kerncentrale zwaar beschadigd. Er dreigt een catastrofe voor de bewoners van een dorpje in Tennessee die onverwacht oog in oog komen te staan met de dreiging van massavernietiging.

Ongelofelijk slap aftreksel van twister, lijkt nergens op, blijf van deze film af aub

GerwinF
Helaas heb ik hem gezien....je hebt gelijk, maar ik geef hem 1 punt want er zijn nog slechtere films. (het is mogelijk)

avatar van The Goss
Ik sluit me hier geheel bij aan. Ik heb de dvd geleend van een vriend. Eén Euro uitgeven voor deze dvd is nog teveel. Ik had het idee dat de film in één middag gedraaid is. Wat een belabberd niveau. Special effects uit het Flintstone's tijdperk.

mvg The Goss

Heerlijk slechte film.
De tornado's zagen er ook niet al te geweldig uit, maar ze konnen er in zekere zin nog mee door.
Zo slecht wordt er niet geacteerd, maar hij boeit gewoon echt niet !

Score : * 1/2

avatar van De Knip
Met ook nog een kleine rol van sprintkanon Carl Lewis. Zelfs die was niet snel genoeg om de tornado's te ontwijken. Geklungel in die kerncentrale, jakkes. Niks an!

wat een bagger film en dat is netjes uitgedrukt,
zonde van je tijd

Slecht echt slecht,zeker weten zonde van je tijd.

slechte films kyken is ook leuk tijdverdryf..eerst in je eentje, lekker geërgerd voor de TV...
dan vertellen aan iedereen hoe slecht ie is, en dan nog eens kyken met iedereen aan wie je verteld heb dat het zo'n slechte film is :D
dat is pret

avatar van studio dewolf
Pfff,Ik word ziek van die film.Het is slechte verhaal met slechte effect.
1.0

avatar van .Fee.
Hilarisch is ook dat die Mark-Paul Gosselaar er in speelt, uit de serie 'Saved by the Bell' (1989-1994).
Maar toen had ie nog echt een 'babyface'.

miss_lisa
ik vond het hem opzich wel leuk om te zien

ik geef 2 sterren

hij komt vanavond op tv zien of niet?

2* omdat ik me toch vermaakt heb tijdens deze film maar...
de s.e. zijn ouwbollig
het is nogal slecht geacteerd (vooral door die corinne)
en het radioactieve stoffen in zo'n bassin kunnen nooit een gevaar vormen, omdat ze daar enkel de onschadelijke afvalstoffen instoppen.

avatar van Mr. Chiel
Gaat deze film meer over de tornado of het hele kerncentrale gebeuren? Of is er maar 1 tornado? (dan hoef ik 'm dus niet te zien )

Matige film

avatar van Lavigne
Wat een slechte recensies hier allemaal
Dan ga ik maar een andere film kijken

Lavigne schreef:
Wat een slechte recensies hier allemaal
Dan ga ik maar een andere film kijken

Je moet altijd van je eigen uit gaan , eerst kijken en dan pas oordelen, ik heb me wel vermaakt met deze film.

Zie imdb en kijk naar de film waar jij bij hoort......

Votes Percentage Rating
112 14.6% 3
87 11.3% 2
194 25.2% 1

film_kaza
Ik heb een stukje gezien op tv, maar zo min had ik zin... de film stelde weinig voor en ik ergerde me al snel aan het jofggie dat staat te lachen als hij een feel-bad verhaaltje vertelt..... Wel is de hoofdrol uit de oude komedie serie "Sve By The Bell" terug te zien. Maar geen goeie reden om de rest verder te zien. Zeker als ik nu naar het gemiddelde kijk.

avatar van mckiller
net gezien, niet zo'n boeiende film

avatar van jumpstylemovie
Het is een erg slap aftreksel van een goede film , maar erg slecht was ie niet. De special effects konden soms beter maar ik heb me hier redelijk mee vermaakt.
Wel erg nep is hoe bijvoorbeeld die neger in dat ene huisje eerst alleen wind voelt en wanneer hij uit het huis stapt en hij kijkt om is in een keer die tornado te zien... dat moet toch wel een beetje opgevallen hebben , toch ?
2**

brrr wat een slechte film. Een kerncentrale die door slechts vier mensen wordt bestuurd? Een kernreactor die handmatig uitgeschakeld moet worden als het koelsysteem defect is? Een koelsysteem dat handmatig uitgeschakeld kan worden? En vooral: een kerncentrale waarvan de vitale onderdelen niet tegen een tornado zijn bestand?

Verder veel te veel dingen die je aanziet komen. De kinderen die thuis zijn, de één zegt tegen de ander (met overduidelijk een TV op de achtergrond), dat er geen tornado komt want dan was er wel een waarschuwing op TV geweest. En nét op dat moment... juist. Even later liggen ze onder een matras het einde van de storm af te wachten. Zegt ze: ik hoop dat de storm snel over is. Ze is nog niet uigesproken of de storm gaat van het één op het andere moment liggen... zo zit de film vol met zulke dingen. De noodradio die wegwaait, de problemen die ontstaan doordat het noodsysteem wordt uitgeschakeld..... Allemaal voorspelbaar.

avatar van Mr. Chiel
Zo'n slechte film is het helemaal niet! Een aantal dingen zijn, zoals eerder genoemd, nogal ongeloofwaardig, maar dat doet aan het verhaal geen afbreuk. Eigenlijk een vol uur echte actie, wat best veel is bij dit soort films (meestal begin, midden even wat en dan het eind). Effecten waren ook zeker niet onaardig!

Heb me uitstekend vermaakt. *3,5

avatar van A.L.I.E.N
Deze zou ik wel es willen zien. Hij is al vele keren op 2BE (kanaal 2) gepaseert en heb hem ook al veel op DVD zien liggen, maar heb nog nooit de moeite genomen hen te kijken,mischien nog maar eens doen.

avatar van Phantasm
Mij viel deze film nog mee, wel geinig om een keer te zien.

avatar van PsychoTiger
Zat er een Tornado in dan?xD
Ik zag 'm niej. Of moest die Landspout een Tornado voorstellen??

PsychoTiger schreef:
Zat er een Tornado in dan?xD
Ik zag 'm niej. Of moest die Landspout een Tornado voorstellen??

los daarvan was ie niet atomisch, ofwel radio-actief wat ik dacht dat het zou zijn....

Het lag in de lijn de verwachting dat er ouderwets veel onzin werd verkocht, dat kon ik nog wel handelen. Maar die clichématige, tergend voorspelbare familie- en liefdesrelaties kwamen me echt de strot uit. Toch heb ik ze weleens slechter gezien, vandaar toch nog 1*

avatar van Phantasm
Met een halve ster verhoogd, heel wat beter dan de film Tornado Valley.

Dick2008
Slappe film hoor, gaap. Ik ben toch al niet zo'n liefhebber van die rampenfilms. De gevaren met kerncentrales weten we nou wel en tornados kunnen ook zeer angstaanjagend zijn, ook bekend.
Hij begint overigens wel erg goed, maar de ommezwaai is toch wel erg zwak. Dan hadden ze beter het begin eraf kunnen laten. Er wordt wel veel spanning gesuggereerd, maar spannend wordt het nergens. 2.0

avatar van Bantavoer
Zelfs voor een jeugdfilm zou deze het in verste verte niet halen. Waardeloze special effects en verhaal. Acteren ging nog. Wel knappe meiden, maar dan heb je ook alles gehad. Ik ben gek op rampenfilms, maar dit was een ramp om naar te kijken. Heb 'm wel helemaal uitgekeken en moet zeggen. Dat was ik ook. Op deze film, uitgekeken. Als je tijd wilt besparen, kijk dan Twister.