The Black Stallion Returns (1983)

Avontuur / Familie

geregisseerd door Robert Dalva
met Kelly Reno, Vincent Spano en Woody Strode

Toen Alex nog heel jong was, werd zijn leven tijdens een schipbreuk gered door een prachtig zwart, Arabisch paard. Alex neemt 'Black' mee naar New York waar hij hem leert berijden. Black wordt uiteindelijk een geweldig racepaard. Het probleem is echter dat de edele viervoeter nog steeds aan de Marokkaanse sjeik Abu Ben Ishak toebehoort en verschillende mensen in de Sahara lopen met plannen rond om het paard te stelen. Wanneer Black op een dag verdwijnt, volgt Alex hem onmiddellijk naar de Arabische woestijn, maar zijn grote vriend is niet zomaar te vinden.

Geweldige film! Weet iemand of deze in Nederland te koop is en of deze film ook op dvd uitkomt in Nederland?

avatar van sherena
Geen verkeerde film. Wederom prachtige opnamen van Coppela. De race is echt de moeite waard om te zien. Die jonge kan echt goed paardrijden

avatar van zillah
Ik heb deze film ooit eens op TV gezien, vond hem erg goed. Mooie beelden (en paarden )

Maar ik kan hem nergens vinden, weet iemand of deze te koop is?

avatar van Phantasm
Prachtige film met weer schitterende opnamen, erg leuk om naar te kijken.

Zeer goede paarden film, leuk en ontspannend

avatar van Nielojram
Vanavond om 23:15 uur op MGM.

avatar van reommeke
En 17/9 as. ook op MGM