Booty Call (1997)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Jeff Pollack
met Jamie Foxx, Tommy Davidson en Vivica A. Fox

Bunz en Rushon hebben een afspraakje met hun respectievelijke vriendinnen. Ze brengen de avond gezellig samen door in Chinatown, maar na het diner beseffen de mannen dat ze met een probleem zitten. Hun knappe vriendinnen willen hun relaties naar een nieuw, intiemer niveau brengen. De jongens ook natuurlijk, ware het niet dat ze geen van beiden een condoom bij zich hebben. Overtuigd van het belang van veilige seks en verlangend naar geslachtsverkeer met hun vriendin, schuimen de mannen de straat af in de hoop alsnog de nodige rubbertjes te vinden.

tom
heb zo veel gelachen tijdens deze film

Echt een heel goede film, heb heel veel gelachen. echt geweldig gewoon

avatar van gondwana
Die indiers vond ik wel grappig, voor de rest...niet.

avatar van nightbreed
Aan deze film wil niet te veel woorden besteden dus ik hou het dit keer erg kort.
Dit moet de slechtste comedy zijn die ik ooit heb gezien.
De grappen zijn van erg laag niveau en je ziet ze al van 1000 meter op je afkomen.
Het acteerniveau is vergelijkbaar met de toneelclub bij u om de hoek.
Ik denk dat alleen (een paar) kinderen tot 14 jaar hier warm van zullen worden.
Te droevig om er verder nog woorden aan vuil te maken.
Jammer dat ik deze film geen 0,0 punten kan geven want die halve punt is nog te veel eer voor deze futloze aaneenschakeling van wanprestaties van de akteurs, de regisseur en de scriptschrijver.
Ik denk dat ze zich stuk voor stuk voor deze film schamen.

I rest my case

Cijfer: 0,5

avatar van nightbreed
Aan deze film wil ik niet te veel woorden...

Zo had mijn zin moeten beginnen maar ik was het woordje ik vergeten omdat ik geen seconde te veel wou verspillen aan deze review

avatar van Tun-89
echt lachen gewoon, super leuke komedie!

Ik heb toch moeten lachen om deze film, kijk hem vooral niet alleen. Samen kun je er nog meer om lachen. Intiligent is de film niet maar dat hoeft ook niet altijd.

avatar van mr_erp
Hier kan ik heel kort over zijn:
Barslechte komedie: vrijwel geen humor. (Alleen die Indiers waren wel grappig.)
En acteerwerk is al helemaal waardeloos.
--> Zeer slecht

avatar van m1701
Mlis schreef:
Intiligent is de film niet maar dat hoeft ook niet altijd.

Dit ook niet......

avatar van Mescaline
Redelijk vermakelijk filmpje die dankzij de korte speelduur niet al te moeilijk weg kijkt.
Zeker geen hoogvlieger, maar je kan ze erger treffen.