Linda (1981)

Alternatieve titels: The Story of Linda | Linda, de Stoeipoes | Orgía de Ninfómanas | Linda - Die Nackten Superhexen vom Rio Amore | Orgy of the Nymphomaniacs | Naked Super Witches of the Rio Amore | Captive Women

Spanje / West-Duitsland
Drama / Erotiek

geregisseerd door Jesús Franco
met Katja Bienert, Ursula Buchfellner en Raquel Evans

Het luxueuze hotel 'Transatlantic' is niets anders dan een dekmantel voor een bende handelaren in 'witte slaven'. Telkens weer verdwijnen er mooie meisjes, om meegenomen te worden naar een afgelegen locatie, alwaar ze tot prostitutie gedwongen worden. Betsy is een onschuldig meisje die een baan bij Transatlantic wordt beloofd.

avatar van 93.9
Deze film is ontzettend camp en daarom wel weer vermakelijk.

avatar van Exploitation
Zou deze film graag op DVD willen hebben copy of origineel? Wil/kan mij iemand hiermee helpen??

avatar van Exploitation
Heb hem bij de videotheek gevonden ga hem komende week kijken!

Ben benieuwd wat Exploitation er nu eigenlijk van vond. Hij keek er zo reikhalzend naar uit. Nou, zoveel slechter dan dit kun je het niet treffen. Ook een hele geruststelling. Verhaal is er nauwelijks en erotisch is de film al helemaal niet. Blijft over de schaarse plaatjes van 'Zonnig Madeira'. En Katja Bienert natuurlijk.

Films over bordelen zijn zelden aangenaam. Dat is hier niet anders. Te veel blote vrouwen en foute kerels. En achter de schermen een hoop narigheid. Een meisje is hostess in een duur hotel en wordt door moderne slavenhandelaren opgesloten in een bordeel. Het vriendje van de krolse hoerenmadam wil haar redden, maar daar komt niet veel van terecht. Haar zusje Linda (Katja Bienert) komt haar opzoeken op Madeira, maar kan haar niet vinden en trekt dan maar in bij een vriendje met wie ze het erg gezellig heeft. Pas aan het eind sluiten de dames elkaar in de armen.

Toegegeven, ik keek dit vehicle alleen vanwege Katja Bienert . Nauwelijks veertien met een lijf dat er uitzag als dik in de twintig. Met prachtige borsten en overal (!) haar . Ongelooflijk dat ze ook geen enkel probleem scheen te hebben met die seksscènes. Al valt dat hier wel mee. Een lesbische scène met een klasgenootje en wat gestoei in zee met het vriendje. Maar dan nog. Zou nu absoluut onmogelijk zijn. Katja heeft er niets aan overgehouden. Ze filmt nog steeds.

En deze film? Snel vergeten.