Eugenie (Historia de una Perversión) (1980)

Alternatieve titels: Wicked Memoirs of Eugenie | Erotismo

Spanje
Drama / Erotiek

geregisseerd door Jesús Franco
met Katja Bienert, Melo Costa en María del Carmen González

Eugenie is de avontuurlijke dochter van een rijke diplomaat die haar dagen doorbrengt in een landhuis in Spanje. 's Nachts verandert ze echter in een heuse vamp die in de Spaanse nachtclubs de mannen het hoofd op hol brengt. Telkens opnieuw kiest ze een andere man en beleeft met hem een opwindend erotisch avontuur.

Je zou bijna in de war raken met de 1970 versie (of is dit een remake)

avatar van xgogax
De film is een remake van een remake ... Ik vind Wicked Memoirs of Eugenie (1980) overigens beter dan de eerste remake !

avatar van xgogax
Deze film is goud , maar o zo fout !

Bijvoorbeeld : Romay is sexslavin die een hond nadoet en ook zo ( op een denigrerende wijze ) behandeld wordt en sterft ( doggy style ) . Maar ook het onverwachte einde , die gast blijkt gewoon een seriemoordenaar te zijn ; te BIZAR voor woorden !

Overigens , Katja Bienert was maar 14 jaar jong toen ze in de film ( met zichzelf ) 'speelde' en dan al die erotische scènes waarin ze betrokken was . Zoals de onvergetelijke semi-masturbatiesessie met een pop .

***** / *****