Main Hoon Na (2004)

India
Actie / Drama

geregisseerd door Farah Khan
met Shahrukh Khan, Sushmita Sen en Sunil Shetty

Majoor Ram Prasad Sharma (Shahrukh Khan) verlangt dat het ambitieuze project Missie Milaap werkelijkheid wordt. Een missie die de weg naar een nieuwe toekomst zal openen! Een missie waar een lange tijd van vijandigheid tussen twee landen tot een eind zal komen, maar er zijn machten die het niet zover willen laten komen. Eén van die tegenstanders is Raghavan (Sunil Shetty), die er alles aan zal doen om deze strategische stap te voorkomen. Om deze reden hangt zijn sluwe schaduw over de dochter van generaal Amerjeet Bakshi, Sanjana (Amrita Rao), wiens leven in gevaar is

avatar van YuLaw16
Uiterst vermakelijke film. Leuke liedjes, licht verteerbaar en soms leuke parodieeen. Echte feel good film, waar je op het eind echt met een glimlach zit. Nobel initiatief ook van de filmmaker, om eens het pakistan/india probleem op een hele pacifistische en vriendschapelijke manier aan te maken. I LOVE THIS MOVIE! 5/5

Hele leuke film, was erg lachwekkend ( vooral zijn verliefdheid ).
Er zat ook een heleboel spanning in.
In een woord leuke film.
( En er zaten super leuke liedjes in !! )

Een leuke film...
Zayed en Sharukhan waren geweldig..
En die liedje waren ook zo super..

Een 5,0 voor dese...

avatar van snoepieykim
Hele leuke film. Een keer wat anders dan die drama/romantiek films van Shahrukh Khan.
Ik vind zijn rol hier super en hij vertaald hem ook GE-WEL-DIG
En zijn verliefdheid is idd hilarisch! xD

5* voor deze film.

(En de liedjes zijn ook super! )

saj
Ik vond het maar een slecht film. Al die overdreven gedoe. Veel te veel mission impossible type scene. Voorspelbare film. En srk weer die beetje te overdreven acteert.
Van mij krijg deze film, maar 1 ster en dat ook vanwege de liedje main hoon na.

avatar van Social-Mask
Zayed Khan is naar mijn mening alles behalve een goede acteur. Ik irriteer me de tering als ik hem zie spelen. Idee is zo slecht nog niet, feel good movie. Liedjes waren ook wel erg leuk. Vooral ook grappig hoe Shahrukh reageert telkens als hij Sushmita Sen ziet.

avatar van umbro01
Goeie film.

*4,5

Massala film

Lange tijd dat ik weer een goeie massala film zie