• 11.256 nieuwsartikelen

Met onder meer: Sushmita Sen en Suniel Shetty

Gesproken taal: Hindi, Turks en Engels

Plot Main Hoon Na

"I am here."

Majoor Ram Prasad Sharma (Shahrukh Khan) verlangt dat het ambitieuze project Missie Milaap werkelijkheid wordt. Een missie die de weg naar een nieuwe toekomst zal openen! Een missie waar een lange tijd van vijandigheid tussen twee landen tot een eind zal komen, maar er zijn machten die het niet zover willen laten komen. Eén van die tegenstanders is Raghavan (Sunil Shetty), die er alles aan zal doen om deze strategische stap te voorkomen. Om deze reden hangt zijn sluwe schaduw over de dochter van generaal Amerjeet Bakshi, Sanjana (Amrita Rao), wiens leven in gevaar is

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Major Ram Prasad Sharma

The Principal

Mrs. Sharma

avatar van YuLaw16

YuLaw16

Uiterst vermakelijke film. Leuke liedjes, licht verteerbaar en soms leuke parodieeen. Echte feel good film, waar je op het eind echt met een glimlach zit. Nobel initiatief ook van de filmmaker, om eens het pakistan/india probleem op een hele pacifistische en vriendschapelijke manier aan te maken. I LOVE THIS MOVIE! 5/5

avatar van Foxy_Bron

Foxy_Bron

Hele leuke film, was erg lachwekkend ( vooral zijn verliefdheid ).

Er zat ook een heleboel spanning in.

In een woord leuke film.

( En er zaten super leuke liedjes in !! )

avatar van lieske1304

lieske1304

Een leuke film...

Zayed en Sharukhan waren geweldig..

En die liedje waren ook zo super..

Een 5,0 voor dese...

avatar van snoepieykim

snoepieykim

Hele leuke film. Een keer wat anders dan die drama/romantiek films van Shahrukh Khan.

Ik vind zijn rol hier super en hij vertaald hem ook GE-WEL-DIG

En zijn verliefdheid is idd hilarisch! xD

5* voor deze film.

(En de liedjes zijn ook super! )

avatar van saj

saj

Ik vond het maar een slecht film. Al die overdreven gedoe. Veel te veel mission impossible type scene. Voorspelbare film. En srk weer die beetje te overdreven acteert.

Van mij krijg deze film, maar 1 ster en dat ook vanwege de liedje main hoon na.

avatar van Social-Mask

Social-Mask

Zayed Khan is naar mijn mening alles behalve een goede acteur. Ik irriteer me de tering als ik hem zie spelen. Idee is zo slecht nog niet, feel good movie. Liedjes waren ook wel erg leuk. Vooral ook grappig hoe Shahrukh reageert telkens als hij Sushmita Sen ziet.

avatar van umbro01

umbro01

Goeie film.

*4,5

avatar van Bollywood

Bollywood

Massala film

Lange tijd dat ik weer een goeie massala film zie

avatar van redwhite

redwhite

Soory, maar ik zie alleen één grote peps reclame

avatar van redwhite

redwhite

redwhite schreef:

Sorry, maar ik zie alleen één grote peps reclame

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2063 berichten

Wederom een geslaagde Bollywood film. Qua speelduur had de film volgens mij wel wat korter gekund. Maar de film heeft mij geamuseerd. Voldoende actie en leuke muziek en dansscenes. Op naar de volgende Bollywood film. Een 3.5

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss (moderator films)

Verschrikkelijk. Bullettime effecten die al een jaar of vijf oud waren in wat je eerst denkt een actiethriller, om daarna zonder schaamte te veranderen in een kluchtige high school komedie met tenenkrommend flauwe typetjes en veel 'oh yeah man that's so cool' gemaakt hippe teksten. De kans om een interessant drama te maken over het probleem tussen India en Pakistan wordt vakkundig om zeep geholpen.

Wat is erger: de traanoogjes van SRK in een coltrui of die verschrikkelijk overdreven effecten? Liedjes vervelend. De aantrekkingskracht van het latere Om Shanti Om snap ik - het is een wervelwind van kleuren, die hier nog ontbreekt.

Een 2,5* want vooruit.